Capitolul 6

10 0 0
                                    

-Eu.. simt ceva pentru tine.

Josh s-a uitat la mine cu ochii mari pentru o secundă, apoi a deschis gura să spună ceva dar l-am întrerupt.

- Nu mă înțelege greşit, dacă nu simți la fel...încă putem să....eu...ăă .....mai putem să fim .....

Şi nu am mai putut zice nimic pentru că Josh m-a sărutat. Doamne! După câteva secunde am ieşit din sărut din cauza lipsei de aer.

Am adormit împreună până când razele soarelui m-au trezit.
M-am dus la baie şi m-am spălat pe față după care am sunat-o pe Bella.

- Bells, nu o să-ți vină să crezi!
- Ce?
- Josh m-a sărutat!
- OMG! Vreau detalii.
- Ok, ți le trimit prin mesaj; Nu vreau să mă audă.
- E acolo?
- Da, dar cred că doarme
- Te-ai culcat cu el?
- Eşti nebună? NU!
- Hoo, nu urla aşa. Am o veste super. Rebeka se mută înapoi în L.A.!
- Rebeka? Rebeka Whitmore?
- Da! A fost una dintre cele mai bune prietene ale mele. Se pare că s-a făcut lumină în sat; Am ambele mele prietene aproape, şi una dintre ele are un nou prieten :))
- Nu suntem împreună, a fost doar un sărut.
- Bine, cum zici tu.
- Trebuie să închid, cred că s-a trezit Josh - Bine, pa.
- Pa.

Capitolul 7

Mă uit dar Josh doarme încă aşa că mă duc spre geam să trag roleta. Apoi Josh vine şi mă îmbrățişează din spate şi mă pupă pe obraz.

- Neața.
- De ce te-ai prefăcut că dormi?
- Aşa. Deci unde mergem pentru prima noastră întâlnire?
- Cine a zis că mă duc la vreo întâlnire cu tine?
- Eu.
- Ei bine, trebuie să mă înviți prima dată.
- Vrei să ieşi cu mine?

Apoi ne-am sărutat.

- O să iau asta ca pe un da. Diseară la opt la restaurantul de pe centru?
- Bine.

După ce a plecat o sun pe Bella.

-Help! Josh m-a invitat la o întâlnire la restaurant şi nu am haine elegante..şi de la mama nu iau că nu-mi vin!
- Am cumpărat mai demult o rochie roşie pentru o petrecere care s-a anulat aşa că n-am mai folosit-o. O vrei?
- Da. Deja m-am gândit cu ce pantofi o iau. Te iubesc.

Mic anunț:
Povestea e foarte plictisitoare la inceput. Dar va deveni interesanta de la capitolul 10 in colo.. :)
P.s. nu uitati de un mic vot :)

Mai presus de cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum