manderijn laan 4

34 2 4
                                    

Ja het is hier inderdaad erg saai. Mijn water is bijna op en eten heb ik niet. Dus ik weet niet hoelang ik het nog uithoudt. Hopelijk komt er snel een auto aan. Maar erg op rekenen doe ik inmiddels niet meer ik kan alleen nog maar hopen. Ze zeggen toch hope is the only thing stronger than fear. Ik hoop maar dat dat waar is. Want ja ik weet niet want. Ik heb geen andere keus denk ik. Ik moet wel hoop houden hoop is het enige wat ik nog heb. Nouja bijna alles ik heb altijd nog dat geweldige beetje drinken. Ja en natuurlijk niet te vergeten deze weg. Eigenlijk komt mijn hoop van de weg. De weg van hoop zo kan je het ook wel noemen. Al is de hoop wel een beetje vervlogen. Maar intussen kan ik wel mooi vertellen hoe het verder gaat. Oke, dus de volgend ochtend na die onrustige korte nacht. Moest ik weer naar school. Het was een erg lange en saaie dag maar dat viel wel te verwachten. Al het saaie duurt toch langer als je iets spannends gaat doen. Gelukkig was het laatste uur muziek en dan vliegt de tijd om. Vanmiddag zal ik ontdekken waar manderijnlaan 4 is. Snel fietste ik naar huis. Zo snel als nu had ik nog nooit gefietst. Zodra ik thuis was zette ik de computer aan, pakte wat te drinken en ging aan het werk. Oke eerst naar google. Manderijnlaan 4. Dat ziet er uit als een pizza tent. Huh das raar die tent kende ik helemaal niet. Eens kijken waar hij ligt twijgstraat 16. Maar dat is hier in de stad. Ik weet waar die straat is. Maar van de pizzaria heb ik nooit gehoord. Ik zal zo maar is gaan kijken waar het is maar eerst de computer uit voor mijn moeder terug komt en vraagt hoelang ik al op de computer zit. Wat ze niet weet kan ook geen kwaad. Snel naar mijn kamer toe voordat ze er is. Als ik nu mijn huiswerk ga maken vindt ze het vast niet erg als ik even weg ga.

brokenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu