"Sen hayırdır bacım?"
"Hanzo musunuz acaba?"
"Afbuyur?"
"Patronunuzu çağırır mısın abi bana ?"
"Şu an onunla görüşüyorsunuz hanım efendi."
Tövbe bismillah adam birden kibar Feyzoya bağladı.
"Güzel şaka ama benim vaktim yok ya e zahmet olmazsa çağırır mısınız?"
"Amaan şaka da yapılmıyor artık! Abi baksana biri seni çağırıyor!"Şimdi siz diyosunuzki "Noluyo abi ya?" Ben işe gitmeden önce poğaça falan almak için pastaneye uğradım. Tam çıkıyodum pastaneden ki bir şey oldu. Yok öyle biri kolumdan tutup çekip "Ya benim ya da kara toprağınsın!" falan demedi.Ama poğaça yerken az daha dişim kırılıyordu meğersem bi tek taş ısırmışım.Evet evet baya tek taştı. Ama ben bekarım herhalde bi yanlışlık oldu diyip patronunu çağırdım.Şimdi devam edelim.
"Buyrun bi sorun mu var?"
Allahım analar neler doğuruyo beğ! Yok böyle bir şey. Bu insansa ben baya ayak üstü yapılmışım. Beni babam doğurdu bence ya.Adam bildiğin "Gazoz olma efsane ol" lafına karşı yapılmış abi ya. Adam bildiğin efsane ama ya...
"Bacım sana diyorum!"
Olmadı Gerard Butler olmadı..
"Bacım deme kazım olur!"
"Anlamadım?"
Ben tabi adama böyle alık gibi bakarsam bide ağzımdan şu kıro laf çıktı ya!
"Anlatırız."
"Yavaşş!"
Evet yavşayan bu Brad Pitt değil benim!! İşte bizimki böyle başladı, ben yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Kime Ne?
Romance-Müsaitsen bi evlenme dairesine uğrayalım mı? -Harbi mi? Bir bakmışsın Allah hiç ummadığın anda vermiş kalbine mutluluğu.