YIL 1 GÜN 2,3,4 (1. HAFTA)

52 1 0
                                    

Haber düşündüğümüzden daha çabuk yayılmıştı. Rolla tayfasıyla geldi. Daha sonra bikaç tane hatun geldi herif bildiğin hastaneyi ana baba gününe çevirdi. içimdende "Vay amına koyayım ne seveni varmış." diye geçirdim milletin gelişi geçişini izlerken.

Rolla insanlar gidene kadar bekledi. Daha sonra içeriye girdi. Meriçle konuşmaya başladıalr Ela bile dışarıdaydı o zaman. Biz Roos la merak edip içeriye girdik, biz girdiğimiz anın akabininde iki tane o atletik tayfadan adamlar girdi.

Meriç hiç bozuntuya vermeden konuşmaya devam etti. "Karl'ı bulmamız lazım. Yoksa olay çok daha büyüyecek." dedi, Rolla düşünür bir durumda odada volta atıyordu "Feternity de olabilir büyük ihtimal. Frat evlerine bakabiliriz.", Meriç kafasını salladı "Ben biryere gidemem. Sabaha kadar çıkmam yasak." dedi, Rolla bana baktı "Bu gelsin, zaten bütün olay bunun başından çıktı." dedi

Meriç ses etmedi. Roos da "Onu görürse daha kötü olmaz mı? Adamı fena benzetti." dedi Rolla biraz gülümser gibi oldu "iyi o zaman, en azından orada dayak yer, konu kapanır." dedi. Yanındaki çocuğa döndü "Sunday, abimi ara, arabayı alsınlar. Frat evine gidicez." dedi. Çocuk direk dışarıya çıkıp telefon açtı.

Meriç bana tip tip bakıyordu o ara, birden türkçe konuşmaya başladı "Aklından saçma sapan şeyler geçirme" dedi, "Ne düşündüğünü biliyorum, ama en kısa zamanda ayağa kalkıcam, unutma bunu."

Bu laftan sonra ben dışarıya çıktım.

Rolla benim arkamdan çıktı. Sunday dediği eleman "Abin geliyor" dedi. Bi beş dakka sonra Rolla beni dışarıya çıkardı "Yaptıklarından hoşnut musun?" dedi sadece "Ben birşey yapmadım." dedim direk sanki benim suçumdu amk "Buraya gelmeden önce keşke etrafı biraz öğrenseydin." dedi, adam kızgın olmaktan çok durumun gereksizliğinden yakınır gibiydi. "Meriçe zamanında yardım ettim, sanada yardım edicem ama bana aynı şeyi yaparsan seni çok fena yaparım." dedi gayet kızgın bir şekilde.

Bunun abisi geldi, herifin bi beyaz Land Roverı vardı, arabanın altında kırmızı neon ışıkları, jantlar simsiyah. Amına koyayım bildiğin sikici arabası

Hiç ses etmeden Rolla gözüyle arabayı işaret etti. Ben bindiğimde Roos geldi hemen "Bende geliyorum." dedi. Arabanın arkasına biz bindik. Bunun elemanları ile beraber sandviç olduk. Herifte paşa gibi shotgun koltuğuna geçti önde oturuyor yavşak.

Biz yolda giderken hiçbirimiz konuşmadı. Benim aklımdada Rollanın söylediğ ilaf vardı "Aynı şey.", tekrar tekrar aklımda geçip gidiyordu ondan sonra Meriçin söyledikleri geldi aklıma.

Ben bunları düşünürken sonunda frat evine vardık

Ev bildiğin malikane. Üç katlı bahçeli bir ev. Evin arka tarafında havuz var. Ses son ses müzik çalıyor. içeride hatunalr falan. Bildiğin parti yapılıyor.

Rolla abisine baktı "giriyormuyuz?" dedi, rolla evet yaptı kafa hareketiyle "Senin elmanlar geliyor mu?" dedi, oda evet anlamına kafa işareti yaptı "Bu piçe değermi yapacakların?" dedi, benden bahsediyor, sanki haberim yok amını siktiğim. "Meriç için yapıyorum bunları." dedi

Bizimkiler direk çıktı dışarıya. Roosla bende dışarıya çıktı. rolla bitane beyzbol sopası aldı içeriye daldık.

içeriye doğru sakin sakin yürüyorudk, olackaalrdan kimsenin haberi yoktu. Beni maklımda olan tek şey Karla saldıracak olduğumuz. Ama aslında olay böyle değildi. içeriye girdiğim zaman bildiğin 20 yaşlarında insanlar görmeye başladık ne bok yediğimizi anlayamadım.

içeriye girdiğimiz anda sağda solda üç beş tane tip bizi takip etmeye başladı. Rolla direk üst kata çıktı. elinde sopa vardı ama sanki norlmal birşey taşıyormuşl gibi gidiyordu.

Bir odaya girdik Karl orada yatıyordu, amcık çok iyi durumdaydı. iki üçtanede arkadaşı vardı. Aralarında sakallı bi pezvenk vardı. Herif sarışın amına koyayım. Tipinden Uther a benzettim amcığı öyle bi yüz benzerliği vardı. Meğersem babasıymış.

Rolla girdiği gibi "Naber Karl." dedi sadece, karl bunu görünce hafif bi irkildi, elindeki sopayı görünce direk duvara doğru fırladı.

Godsmack çalarken Rolla buna tip tip baktı, sonra birden gülmeye başladı, Karlın rengi atmıştı ama çocuk dondu kaldı "Ne istiyorsun" dedi sadece "Meriçi dövmüşsünüz." dedi "Biz öyle birşey yapmadık." dedi direk yalan söyledi, dik dik bana bakıyordu "O yaptı." dedi , Roos yine hırlar gibi bir ses çıkarttı, rolla gayet dalga geçen şekilde "Meriç bunu korumaya çalışıyor." dedi "Zaten bunalr o yüzden ol-" Rolla bircden bire sağ taraftaki bu ayaklı fünyeli labalara var, liseliler bilmez, ona bitane geçirdi, içindeki ince fünye yandı.

Gariptir ne Karl ne başkası buna birşey yapmaya çalışıyordu. "Karl sabrımı zorlama." dedi "Niye yaptın.", gözüyle beni işaret etti "Bu hiçte iyi bir cevap değil." dedi

Sopayı kaldırdığı gibi karlın bacağına vurdu. Çocuk birden çığlık attı. Millet buna girişmeye çalıştı, sopanın tesiyle bunların çenesine hafifçe vurdu ama yere yapışmalarına yetecek kadar güçlüydü.

Çocuk ne yapacağını şaşırdı "Seni şikayet edicem..!" diye acı içerisinde kıvranıyoprdu çocuuk. "Meriçide şikayet edicem!", "SSCA ytıda şikayet edi-" diyemeden bununda çenesine birtane vurdu, çocuk ağızı kan içinde yapıştı yere.

Rolla bize döndü, biz rolladan ürktük "Çıkın dışarı." dedi sadece, koşa koşa dışarıya çıktık. Arabaya binip gittik. Kimsenin haberi yok yukarıda olan olaydan. Herkesi bayılttık gittik.

Arabaya bindik abisi buna baktı "Bunları hastaneye bırak, sonra karakola gidiyoruz." dedi.

Bizi hastaneye bıraktıkları gibi karakola gittiler. Biz bunları Meriçe anlattık, çocuğun yüzü ekşidi birden bire.

Ela Meriç ile o gece orada kaldı biz eve gittik. Sabah olunca okula kalktık, amcam evde yoktu o akşam sabah ben çıkarken geldi beni okula bıraktı hatta yine mercedes ile. Roos la beraber otururken Rolla hakkında konuşmaya başladık, yine ortak dersimiz vardı.

"Rolla teslim olmuş." dedi sadece "Ne?!" dedim şaşkın bir şekilde "Karla saldırdığını söylemiş. Karl bundan şikayetçi olmamış. Reşit olduğu için para cezası vermişler, okuldan falan attılar çocuk ülkesine geri gidiyor."

Bunu demesiyle beraber benim yüzüm bembeyaz oldu. Ağızım açık şu beyaz bi kedi var onun gibi bakıyorum Roos'a. Roos bir an beni sarstı sonra kendime geldim "Amına koyayım bize nolucak?!" dedim birden panik halinde "birşey olacak olsaydı gelir alırlardı seni" dedi, doğru diyordu saat iki olmuştu çünkü, en azından okula gelir alırlardı bizi.

O gün hayalet gibi geçti fakat asırlık hayat dersimi çıkarttım: Kimseye saldırmayacaksın, olay yaratmayacaksın. Sonun Rolla gibi olur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise ReisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin