Multi media: Kaan YILDIRIM
**İYİ OKUMALAR **"Babaaa hayır beni bırakıp gidemezsin. Baba aç gözünü yalvarırım aç bak ben burdayım prensesin yanında,"
Yerimden birden sıçradım, alnımda,boynumda ve sırtımda terler damlacıkları vardı. Kötü bir kabus görmüştüm,babamın öldüğü zaman yaşadıklarımızı tekrar görmüştüm annemin yanımda nasıl babam için ağladığını. Ben babamın prensesiydim, beni hep prensesim diye severdi. Saate baktığımda Saat: 04:50 bir iki saate hava aydınlanır, ben ise gördüğüm kabus ama bir o kadar gerçek olan bu olayın hala etkisindeyim.baş ucumda duran içi su ile dolu olan bardağı içtim ve ayağa kalktım öncelikle banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim ardından odama gelerek güneşin doğuşunu izlemeye karar verdim. Kendime gelmem lazımdı,camdan dışarı bakmaya başladım. Güneşin doğuşunu haber veren gök yüzündeki turuncu ışık her tarafa dağılmış muhteşem bir görüntü veriyorken bir yandan da dışarıdaki havayı içime çektiğimde gelen o temiz iç açıcı hava harikaydı. Dışarıda hiç insanın olmaması insanın kafasını dinlemesine yetiyor da artıyor bile. Ardından mutfağa gidip ketila su koydum bardaklıkdan kahve bardağımı çıkardım ve çekmecede hiç eksik olmayan nescafe lerden 3ü bir aradalardan birini alıp en sevdiğim kahve bardağımın içine döktüm ardından ketılda kaynamış olan suyu bardağıma döktüm ve odama doğru ilerledim. camdan dışarı bakmaya başladım, bir yanda da kahvemden yudumlarken sakinlediğimi fark ettim.
Sakin sakin gök yüzüne bakarken dün yaşadıklarımı düşündüm yeni insanlar yeni okul, ve dün camdan baktığımda bana bakan tanımadığım o çocuk hepsini düşünürken, telefonumun bir anda çalan alarmı irkilmeme sebep oldu tabi ya saat çoktan 7 olmuştu alarmımın çalması normaldi.ama ne ara saat 7 olmuştu hiç farkında değilim.Bende bugün madem erken kalktım o zaman erken hazırlanmaya karar vermiştim hem dün ki gibi okula geç kalmamış olurdum. Bugün okulun ikinci günüydü bende okul formamı giyinmeye karar verdim hava bugün sıcaktı o yüzden eteğim çok kısa olmadığı için altına çorap giyinmemeye karar verdim.öncelikle banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Evin içinde sessiz hareket etmeye özen gösteriyorum çünkü eğer annem uyanırsa evden erken çıkma planlarım suya düşecekti, annem zorla kahvaltını yap öyle çıkarsın diye zorlayacak. Fakat sessiz olursam herşey yolunda gidebilir, oyalanmadan odama girdim okul formam olan etek ve gömleğimi giyindim. Saçlarımı açık bıraktım sadece iki yandan aldığım saçlarla arkada ufak bir tokayla tutturdum böylece saçlarım hem önüme gelmeyecek hemde kısmende olsa okul kurallarına uymuş olacaktım ardından gözlerime rimel sürdüm ve işte tamamdım. Küçük siyah ve güzel olan sırt çantamı elime aldım içine telefonumu not defterimi bir adet kalem kulaklıklarımı yerleştirdim. Ve odamdan çıktım annem her zaman akşam yatmadan salonda masanın üstüne bana harçlık bırakıp öyle yatar, o yüzden bende annemin bana dünden bırakdığı haçlığımı alıp dış kapıyı araladım, ayakkabılarımı giyindikten sonra kulaklığımı taktım durağa doğru yürümeye başladım. Yolda müzik dinleyerek sakin sakin yürürken Bir anda kolumun biri tarafından tutulması bir anda afallamama neden oldu kalp atışım hızlandı karşımda benim kadar korkmuş biriyle karşılaştım. "Kusura bakma amacım seni korkutmak değildi" bu sınıftaki çocuklardan biriydi dün sınıfta bir an göz göze gelmiştik bu çocukla ismini bilmiyorum bildiğim tek şey sürekli bana baktığıydı ama iyi birine benziyordu.
" bu arada ismim Kaan ACAR"
"Memnun oldum " diyerek sadece tebessüm ettim.
"Sakıncası yoksa okula beraber gidelim mi ?"
"Sakıncası yok gidebiliriz"
Kaan la beraber durağa giderken , otobüste ve okula yürürken sohbet ettik bana sınıf hakkında bilgi verdi, ayrıca bir kişiden uzak durmam gerektiğini çok tehlikeli olduğunu ve benim o kişinin tam yanında oturduğumu söyledi, Kaanın ise bizim iki sokak ileride oturduğunu öğrendim. Öyle çok dışarı çıkmadığım için Kaan la daha önceden tanışmamamız normaldi. Okula geldiğimizde Kaan her sabah tören olmadığını söyledi sadece pazartesi ve cuma günleri olduğunu söyledi o yüzden bizde sınıfa çıkmaya karar verdik merdivenlerden çıktık ve sınıfa girdik Kaan benim bir ön sıramda oturuyo ve ben onun hemen arkasında o serseri çocukla yan yana oturuyorum, ama sınıfa girdiğimde o çocuk sınıfta yoktu bende rahat bir nefes alıp yerime oturdum. Kaan iyi biriydi bu sınıftaki tek arkadaşımdı. Mavi gözleri kaslı vücudu ve pürssüz yüz hatları vardı. İlk defa bir erkek arkadaşım olmuştu, benim zaten hiç arkadaşım olmamıştı bu benim kötü biri olduğum için değil dışarıda vakit geçirmediğim için değil önceki okulumda sadece tek bir muhabbet vardı para ama bugün ilk defa biriyle gerçekten muhabbet ettiğimi düşündüm ve çok mutlu oldum hazır serseri çocukda yokken yerime güzelce yerleştim. Kapı hızlı bir şekilde açıldı bu durum korkmama neden olmuştu ve görüş alanıma çok geçmeden o serseri çocuk girdi, yüz hatları sinirden gerilmiş etrafa ölümcül bakışlar atıyor ve dişlerini sıktığı o kadar belliydi ki ama bir dakika o serseri çocuk neden Kaana sinirli bir şekilde bakıyor ki. Erkeklerden biri serseri çocuğa " rüzgar sakin ol" serseri çocuğun isminin rüzgar olduğunu öğrenmiştim. Fakat o çocuğun söylediği cümle üzerine rüzgar sadece o çocuğa ölümcül bir bakış atmayı tercih etti ve bir anda kafasını çevirip bana baktı, bir an afallamama neden oldu. Bakışları korkutucuydu. Ayaklarını haraket ettirip yanıma oturdu. Neye uğradığımı şaşırmıştım hele Kaanın rüzgardan uzak durmam gerektiğini söylemesi iyice rüzgardan korkmama neden olmuştu. Kapı açıldı sınıfa dil ve anlatım hocası girdi. İlk dersimiz dil ve anlatım ve ben bu dersi oldum olalı hiç sevmem. Ama eğer dinlersem belki bişeyler anlayabilirdim.
*-*-*
Son tenefüs de sınıfın havalı kızları yanıma gelip benimle tek tek tanışmak istediklerini söylediler bende onları kırmayıp kabul ettim hem böylelikle daha yakından tanımış olurduk birbirimizi. Okulun bitiş haberini veren zil çaldı bende eşyalarımı toplamaya başladım, sınıftaki kızlarla beraber okulun bahçesinde buluşacaktık bende onları bekletmemek için hızlıca toparlanıp aşağıya indim, bahçede bütün sınıf vardı bu durum şaşırmama neden oldu çünkü ilk defa topluca birşeyle yapıcaktık. Kimse kimseyi ekmemişti, okulun aşağısında bir park olduğunu söyledi ve bugün orada takılacağımızı söyledi bugün sınıfta tanıştığım kızlardan biri olan ece, ece kızların başıydı rüzgarın en yakın arkadaşı kardeş gibi olduklarını söyledi, çocuklardan biri bakkaldan çekirden kola pet bardak ve sıgara almaya git bizde parkta sınıfın her zaman takıldığı sessiz sakin bir yere oturduk, bakkala gönderdikleri çocukda çok beklemeden gelmişti zaten ece hemen rüzgarın yanında yerini almıştı bile bende bu sınıfta en yakın arkadaşım olan kaan'ın yanına oturdum. Rüzgar hemen karşımdaydı ve ben onunla aynı ortamda olduğum için çok gergindim. Kaan sıgara paketini eline aldı ve ağzına çoktan götürdü bense ona sadece şaşırarak bakmayı tercih etmiştim diğer bütün sınıftaki kız ve erkeklerde eline bir dal sıgara aldılar ama en çok kaan'ın içmesine şaşırmıştım. Eline aldığı ikinci bir dal sıgarayı bana uzatması gözlerimi iri iri açmama neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH-MAT
DiversosHayatta herkes hata yapabilir. önemli olan bu hataları bir daha yapmamak. her hata affedilir. ama bu asla affedilmeyecek!