Ben sadece güzelliğiyle dikkat çeken o kızlardan biriyim . Evet belki fazla kırılgan ve narin olabilirim ama aslında bu benim suçum değil fazla şımartılmış büyüdüm annemle babam evlenince uzun bir süre çocukları olmamış ben 12 yılın ardından oluşum bu yüzden pamukları içinde büyütülüyorum hala öyleyim durumumuz iyi babam sözü geçen bir iş adamı bir parfümeri şirketinin CEO'su annemde mimar . Bende evin tek kızı Alara farkındayım ismim bile fazla prenses ben bu durumdan şikayetçi değilim tabi sahte arkadaşlarım var sürekli ne aldığım nereye gittiğimle ilgilenen kızlar okulda çok popileriz ama insanlar bizi yada beni popülarite yüzünden seviyor hic kimse asıl Alarayı tanımaya çalışmıyor bu çoğu zaman sinir bozucu ve üzücü bir durum olsa bile bazen çok rahat oluyo . Üzgün olunca kafa dinleyemek için bir köşeye cekiliyorsunuz ve kimseye sizi rahatsız etmemesini soyluyorsunuz zaten kimse sizi umursamadigi için pekte büyük bi sorun olmuyor bu .Ailem bana çok düşkün diğer çocuklar gibi sokakta arkadaşlarımla hiç oynamadım annem arkadaşım olmasını istemedi bana zarar verebiliceklerinden korkuyor sanırım .Bu yüzden daha çok küçükken bile annem ile kuaföre gider saçlarma şekil verdirirdik 6yasindayken annemlerle birlikte AVM gezip kokos kokos takılırdık o zamanlar zaten küçük çocuklarda anneye benzeme takıntısı olduğu için çok koymuyordu ama şimdilerde evde otur otur sıkılmaya başladım ve partiler düzenlemeye etkinlikler yapmaya başladım bu popülerliğimi artırırken sadece insanların bana olan saygısını düşürüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici Kızmı ? Ayıp Ettin Prneses
Teen FictionO ,sadece herkesin nefret ettiği güzel kızdı tek suçu süslü olmak .