Ders bitmişti aslında ders değil sadece bi çeşit tanışma sınıfa yeni gelenler olduğu için herkes tek tek kendini tanınıttı. Şu kolyemi elimden alan çocukla yan yana oturmak zorunda kaldığım için kendimden utanıyorum şimdi gidip kezzap içicem.
"Hey melek kolyeli kız."
" Benim bi adım var ahmak ."
" Benimde ahmak dışında bi ismim var ."
" Umrumdamı sence ?."
"Yakında olur merak etme ."
Dedi pispis sırıttı ve gitti iğrenç ya . Aklıma gelmişken bende Batının yanına gidiyim bari.Merdivenlerden inerken şarkı söylüyordum yanı mırıldanıyordum.
"Hey sesin güzelmiş."
"Teşekkürler ayrıca sabah için tekrar teşekkür ederim ,gerçekten çok çok teşekkürler."
"Önemli değil ne zaman birisi kolyeni alırsa şarkı söylemen yeterli yanına gelirim ."
Dedi ve gözden kayboldu kimdi bu çocuk ve neden sürekli karşılaşıyoruz ,bu sabah bana neden yardım etti ,neden bu kadar yakışıklı ... Ne ?ne diyorum ben eve gidince kesinlikle kezzap içicem. Ben düşüncelere dalmış ilerlerken herkes bana acıyan gözlerle bakıyordu ne oluyo acaba diye düşünürken anlamayan gözlerle etrafıma bakmaya başladım ve bahçeye çıktım tam kapıdan çıkarken duvarda öpüşen bi adet Batı ve Esma karşımda duruyordu ve herkes bana bu yüzden bakıyordu demek . Yıkıldım ne diyiceginmi bile bilmiyorum , tamam Batı'yı sevmiyor olabilirim ama önce bi ayrılsaydık öyle değilimi .
"Merhaba sevgili arkadaşım Esma ve onun bitanecik sevgilisi Batı . Burda ne oluyo böyle çabuk açıklayın bana ."
Dedim şuan oldukça sinirliyim her an kufur edebilirim ve bu yapmak istiyicegim son şey çünkü ben yıllarımı diksiyon kurslarında harcamış mükemmel Türçke konuşan bi insanım . Ayrıca şuan herkes bize bakiyo ve rezil bi durumun içindeyim ." Ne olmasını istiyorsun 17 yaşına geldin 17 ama daha bi kişiyle bile öpüşmedin tabii benimle de ben bu durumdan çok sıkıldım bu yüzden kendime öpüşüp daha farklı şeyler yapıcağım bi sevgili bulmaya karar verdim senin gibi salak bi bakireyle işim olmaz benim ."
Dedi ve herkes gülmeye başladı , şuan sinirlerim tamamen gerilmiş durumda gerizekalı nasıl böyle düşünebilir aptal herif inanmıyorum ya geri zekalı .
" Aptal ben ilk öpücüğümü de ilk birlikteliğimi de özel bi insanla yaşamak istiyorum senin gibi hiç bi boka yaramayan it herifin tekiyle değil . Ayrıca ben kimseyle yatmamisken salak olabiliyorsam sanada önüne gelenle düzüşen bi adet Esma sürtüğüyle mutluluklar ." dedim ve yüzüne tükürdüm az önce bana salak bi bakire olduğum için gülen herkes şimdi ooo sesleri çıkarıp alkışlıyordu işte insanlar bu kadar ezik ve yüzsüz insanların ilgisi ve algısı bu kadar zayifken laf sokup havalı olmak çok kolay olabiliyor ama ben şuan sinirden ölmek üreyim ve ben sinirlenince ağlarım lanet olası bi durum bu . Koşarak okulun kazan dairesine indim orası karanlık olduğu için kimse inmezdi oraya ne zaman bişey olsa ve ağlamak istersem oraya gider aglardim .
" Hey bu kadarı senin için bile fazla değilimi cici kız ." dedi arkadan bi ses burası boş olduğu için ses yankı yaptı ve tanıyamadım . Yanıma gelip sessizce benim oturduğu gibi duvarın dibine çöktü ve telefonunu çıkarıp fenerini açtı ve bana doğru tuttu sonra konuşmaya başladı
" Sana bisey söyliyicem ama kızma tamamı ."
Dedi acaba ne söyliyicekki bana ben kendimi en kötüsüne hazırlamışken ...
" Ağlarken sümüklerin akıyo ." dedi ben kocaman bi kahka attım ve konuştum .
" Ciddenmi bende önemli bisey söyliyiceksin sandım ,peçeten varsa halledebilirim ." dedim ve suratıma şok olmuş bi ifadeyle baktı sonra konuştu
" Emin misin koşa koşa -ayy çok iğrenç- deyip lavaboya gitmiyicekmisin ?" dedi tabi bunu söylerken sesini incelemişti .
" Hayır, dışardan o beyninin içinde sadece ruj olan kızlar gibi göründüğümü biliyorum ama ben onlardan değilim " dedim burnumu çekerek . Ve tekrar konuşmaya başladım .
" Bak bugün hep yanımda oldun sana gerçekten çok teşekkür ederim ama benim eve gidip sakinleşmem gerek ,o yüzden sana iyi günler ." dedim ve kalktim tam arkami dönüp gidecekken kolumdan tuttu ve
" Bak farkındayım çok sinirlisin ama yapman gereken ufak bi iş var ." dedi ne olabilirdi ki .
" Neymiş o ufak iş ?"dedim ve gözlerinin içine baktım harika bi göz rengi vardı etraf karanlık olduğu için tam seçilmiyordu ama telefonun feneri biraz yardımcı oluyordu kahve ve ela arasında parlayan gözleri vardı ve bu ona o kadar güzel ve farklı bi hava katiyorduki sanırım 10 saniye daha bakarsan büyülenir ve ne derse yapmaya başlıyıcaktım. Beni bu eziyetten kurtardı ve bana ,
" Ona tokat at yada tekme at istersen yumruk ta atabilirsin bence en iyisi yumruk ." dediğinde açıkçası biraz korktum ve şaşırdım ben daha önce kimseyle kavga etmemiştimki şimdi nasıl birisine tokat atcıam yada yumruk .
" Şey ben daha önce kimseyle kavga etmedimki nasıl tokat atılır bilmiyorum ."dedim ve dememle kahkaha atması bir oldu .
"Ahahah tokat atmayı bilmiyomusun ahahah ."
" Üzgünüm ama ben birilerine yumruk atmayı pek onaylamıyorum" dedim tek Kaşımı kaldırarak ve oda .
" Tamam istersen yumruk atma ama en azından bi tokatı hak etmedimi o piç "
" Şey, etti sanırım ama Piç ne demek " dedim ve tekrar büyük bi kahkaha duydum sen hep gül bence ,ne diyorum ben yine neyse.
" Ahaha sana öğretecek çok şeyim var prenses ,şimdi sen öncelikle elini aç ve parmakların elmacık kemiğine ,avuç içinde çenesine doğru gelicek şekilde tüm gücünü elinde toplayıp yanağına vuruyosun ,bunun adıda tokat oluyo o çocuğa bunu uygula ve alanı dönüp git ." dedi anlamıştım film ve dizilerde gordugum şeyi uygulayıcaktım işte çokta zor değil ,diye düşündüm.
" Hadi yapalım şu işi ." dedim ve önden önden onları bıraktığım yere doğru yürüdüm bahçeye çıktım ve okulun çardağında ikisini konuşurken gordum ben gelince Batı ayağa kalktı ve pis pis sırıtıp ,
" Ne oldu özür dilemeyemi geldin ?" dedi nasıl bu kadar pişkin olabiliyor bu çocuk böyle .
" Evet canım birşey unutmuşum sana bisey vericem "dedim gülümsedim ve tokatı bastım kafası yana gitti ve bana baktığında gözlerinden adeta ateş fışkırıcaktı elini kaldırdı tam bana vurucaktı ki elini başka bi el tuttu ve
" Hey dur bakalım annen sana hiç terbiye vermedi sanırım ,kızlara el kalkmaz lan ibne " dedi ve Batının suratına yumruğu gömdü etraftan bağris ve kızların cırtlak sesleri geldi Batıya baktığımda yere yığılmıştı . Bende hemen arabama bindim ve eve doğru yola koyuldum . Radyoyu açtım ve son sese getirip bağıra bağıra şarkıyı söyledim evin önüne geldiğimde hemen eve girdim odama çıktım ve kendimi yatağa attım aşağıdan kapının zilini duydum ama nasıl olsa yardımcılardan birisi açar dedim ve kalmadım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici Kızmı ? Ayıp Ettin Prneses
Genç KurguO ,sadece herkesin nefret ettiği güzel kızdı tek suçu süslü olmak .