TANITIM

197 55 22
                                    

Bugün çok güzel olacak diye geçirdi üç kızda içinden bugün yaşayacakları kötü olayları bilmeden.Açelya son defa saçına baktı ve kocaman bir of çekti o anda kapıda beklemekte olan İrem zile parmağının ucunu hafifçe oynatarak bastı.Açelya son defa aynaya baktı ve kapıya ilerledi kapıyı açıp canı gibi sevdiği arkadaşını kucakladı.

Saatler geçmişti kızlar deli gibi eğleniyorlardı İrem geldikten sonra Derya da gelmişti.Üç kız da bir birine bakıp sıcak bir şekilde gülümsediler.

Zil sesi evin içinde yankılandı ama kızlar müzik sesinden zilin sesini duyamamışlardı.Zil bir kez daha çalınca üç kız da bir birine baktılar.

İrem direk söze girdi ve" ben açmam" dedi.Derya da onu onaylamak ister gibi başını salladı.Açelya kocaman bir of çekti ve kapıya ilerledi.

Irem ve Derya arkadaşları gelmeyince kapıya ilerlediler.Açelya sim siyah giyinmiş bir adamla konuşuyordu.

Üç kızın da o anda aklından sadece şu soru geçiyordu "bu kim?".

Eve gelen adamı üç kız da kafalarında bir sürü deli sorularla içeri aldılar.Adamın onların eceli olacağını kim bilirdi ki.

Onların kaderi bir oyuna ve adamın merhametine bağlıydı. Ne olacağını hiç biri bilmiyordu. Sadece ortada dönen şişe ve sorular onların kaderi olacaktı.

Adam beyaz dişlerini iyice göstererek güldü ve" ölüm sizin elinizde" dedi .

Yeni kitabımla karşınızdayım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Şeytanı HissetmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin