Açelya her zaman ki gibi erkenden kalkmıştı ama arkadaşları İrem ve Derya bilmem kaçıncı rüyalarını görmekle meşgullerdi.Açelya hızla kahvaltısını yapıp kendini banyoya atmıştı sabah erkenden bir duş tüm dertlere çare idi ona göre.Açelya çok uzun süre banyonun içinde oyalandı ve en son kendini dışarı attığında arkadaşları İrem ve Derya daha yeni uyanıyorlardı.
Bugün çok güzel olacak diye geçirdi üç kızda içinden bugün yaşayacakları kötü olayları bilmeden.Açelya son defa saçına baktı ve kocaman bir of çekti o anda kapıda beklemekte olan İrem zile parmağının ucunu hafifçe oynatarak bastı.Açelya son defa aynaya baktı ve kapıya ilerledi kapıyı açıp canı gibi sevdiği arkadaşını kucakladı.Açelya saçlarına çok takıntılı olan bir kızdı saçları onun en sevmediği özelliğiydi.Aslında sevmemesi doğaldı çünkü asla çeki düzen veremediği bukleler kabarıyor ve onu rahatsız ediyordu.
Açelya koyu kahve gözleri, kabarık kıvırcık saçları ve dalga geçme meselesi olan gözlükleri ile dikkat çekmeyen bir kızdı. Ama herkes onun kocaman kalbini görür ve onunla arkadaş olurdu.
Arkadaşı İrem de çok dikkat çekici bir kız değildi. Açık kahve gözleri, düz ve hafif siyaha çalan saçları ve gözlükleri ile arkadaş grubunun en değişik kızı idi. Bu aslında birazda bakış açısına göre değişirdi çünkü Derya da en az İrem kadar değişikti. Mavi boya ile boyadığı saçları yıkanmaktan sarı ve kahverengine dönmüştü ama yer yer yeşiller vardı. Göz rengi ise ne koyu kahve nede açık kahve renginde idi.
Açelya işlek bir yerde ailesi ile yaşıyordu ve Derya ile aynı bina da oturdukları için tanışmış kısa süre içinde arkadaş olmuşlardı ama arkadaş olmaktan ikisi de çok memnunlardı.İrem ile dostlukları ise on sene önceye dayanan garip bir tanışma ile olmuştu ama ikisi de bu arkadaşlık için bu güne kadar çok fedakarlık vermişlerdi.
Saatler geçmişti kızlar deli gibi eğleniyorlardı İrem geldikten sonra Derya da gelmişti.Üç kız da bir birine bakıp sıcak bir şekilde gülümsediler.Açelya en sevdiği film olan 16 dilek adlı filmi açmıştı .İrem ve Derya bu filmi izlememişlerdi ve Açelya hep onlara anlattığı için ikisinin de kafası patlamıştı.Ama arkadaşlarını kırmamak adına ağızlarını açmıyorlardı.
Üç kız açık olan şarkıyı kötü bir sese sahip olmalarına rağmen eşlik ediyorlardı.Açelya hep sıkıldığında kafasını kaşır yada kulak memesiyle oynardı.İrem Açelya kafasını kaşıyınca sıkıldığını anladı ve onun sevdiği bir şarkı açtı.Açelya hayalet sevgilim şarkısını duyunca önce gözleri doldu ama sonra şarkıya büyük bir tutku ile eşlik etti. İrem ve Derya arkadaşının en sevdiği şarkıyı söyleyişini gülerek izlediler.
Açelya ve ailesi bu evde yıllardır yaşıyorlardı.Ev normal bir apartman dairesi idi .İki çok büyük olmayan odası ,çok eski olmasa da yeni olmadığı her halinden belli olan eşyaları vardı.Ama Açelya için bu evin ve bu eşyaların değeri çok büyüktü . Bu ev Açelya doğmadan önce onun doğduğu tarihte ölen dedesine aitdi. Açelya annesine çok üzülürdü çünkü babası daha o on yaşındayken ölmüştü ama teyzesinin durumu daha vahimdi babasını o daha hiç tanıyamadan toprağa vermişti üç yaşında iken.
Derya da bu eve bir takım ailevi meseleler yüzünden on yıl kadar önce taşınmıştı. İlk seneler Açelya ile anlaşamasa da sonradan anlaşmaya başlamışlardı.
Zil sesi evin içinde yankılandı ama kızlar müzik sesinden zilin sesini duyamamışlardı.Zil o cılız sesi ile çalmıştı.Zil bir kez daha çalınca üç kız da bir birine baktılar.
İrem direk söze girdi ve" ben açmam" dedi.Derya da onu onaylamak ister gibi başını salladı.Açelya kocaman bir of çekti ve kapıya ilerledi.
Aslında araların da en üşengeçi Açelya idi ama bugün kızlar misafir olduklarını bahane edip kapıyı açmak istemiyorlardı.
Kapı kötü bir ses çıkararak açıldı. Açelya karşısın da duran adamı süzdü ve adamla araların da geçen konuşmada genç adam kıza babasının arkadaşının çocuğu olduğunu söyledi.
Genç adam o anda bu kadının çok kolay bir yem olduğunu düşündü.
Irem ve Derya arkadaşları gelmeyince endişe ile kapıya ilerlediler.Açelya sim siyah giyinmiş bir adamla konuşuyordu.
Üç kızın da o anda aklından sadece şu soru geçiyordu "bu kim?".
Eve gelen adamı üç kız da kafalarında bir sürü deli sorularla içeri aldılar.Adamın onların eceli olacağını kim bilirdi ki.
Eve giren adam önce kızları süzdü ve sonra "bir şişede üç kuş"dedi.Açelya ne olduğunu anlamamıştı sesli bir şekilde yutkunarak İrem'e baktı o da Derya ya bakıyordu.Kızlar adamın ne demek istediğini anlamak istediler ama çözemediler .
Adam üç kız düşüncelere dalmışken kaşla göz arasında müziği kapattı kızların telefonlarını aldı ve kapıyı kitledi.Üç kız orada hala hiçbir şey yapmadan put gibi duruyorlardı.
Genç adamın aklı ise haince planlar ile doluydu, bu kızlara acı çektirmek onun acıyan ve hastalıklı ruhuna iyi gelen bir ilaç gibi olacaktı.
Üç genç kız bir birine korku dolu gözlerle baktılar üçünün de gözleri korkudan yaşlarla dolmuştu.
Adam güzel ve bem beyaz dişleri ile hunharca güldü ve" oyun başlasın" dedi. Kızlar hala hiçbir şeyi anlamamışlardı.
Ikinci bölüm fena aksiyonlu olacak .Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanı Hissetmek
Mystery / ThrillerŞeytanı andırırdı gözleri, şeytanı andırırdı sözleri zaten o şeytanın beden bulmuş hali idi. Gurubun saf kızı da gidip bu adama tutulmuştu. Bu bile bile şeytana koşmaktı. Kızlar o gece şeytanı hissettiler her zerrelerinde.