İKİLEM

169 32 22
                                    

Kevin le beraber ikimizin her zaman gittiğimiz yere gitmek istiyordum. Orası nası desem kelimenin tek anlamıyla her şeyi unuttuğum yer , şehrin tüm güzelliklerini görebildigim yer orası. Kevinla ne zamn canımız sıkılsa oraya gideriz,huzur bulup herseyi halledip tekrar kendimiz oluruz , bu seferde öyle olmasını umud ediyorum.

"Kevin bizim yerimiz gidelim mi ?"

"Olur canım "

Sonunda varmistik ve herseyi anlatmaya kararliydim.Bi banka oturduk Kevin gözlerini benden hiç çekmiyordu.

"Ne var nie bakıyorsun"Diye sırtına vurdum

"Sevgilime bakmak suçsa tutukla beni polis hanım"Diyerek ellerini birleştirdi.

"Keviiinnn dalga geçme ciddiyim"

"Clara sende bi gariplik seziyorumda ondan bakıyorum tatlım bu suratinin sebebini hemen anlatiyosun ."

Evet o malum soru geldi ve ben emin olmadığım bir şeyi kevina anlaticam.Yolda o kadar çok düşünmüştüm ki anlatsammı anlamasammı diye ama sonunda anlatmaya karar vermiştim. Ama kararını değiştiriyor anlatmicam.

"Kıssal şeyler Kevin boşver" Diyerek geçiştirdim.

Ben İNANAMIYORUM ILKMDEFA SEVGİLIME YALAN SOYLUYORUM.Ben boyle biri değildim takı 2 gün öncesine kadar herkesçe tanilan hoş,tatlı,saygılı, bir kızdım ben hangi ara yalan söyler oldum.Bunu tek olduğum bi zaman düşüncem.

"İyi bakalım öyle olsun hava karardı aynen merak etmesin seni goturuyum polis hanim olurmu ?"

"Keviiiiiinnnnn"

"Tamam Klara hanim evinize kadar eşlik edebilirmiyim"

"Tamam Kevin bey evime kadar eşlik edebilirsiniz, Araban ne olucak"

"Ben sabah alırım sonrada beraber okula gideriz"

"Tamam hadi gidelim canım"

HER SON BİR BAŞLANGIÇTIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin