Claranin ağzından
Sadece bu olanları unutmak istiyorum hafızamı kaybetsem kimseyi bu olayları hiç hatırlamasam.Yine eski günlerime dönsem.Larayla sabahlara kadar uyumasak konuşsak gezsek.Ama bundan sonra öyle olur mu bilemiyorum.
•••
Laraya büyücü olduğunu ve ailesinin büyücü oldukları için öldüklarini nasıl söylerim.Ahh kendimi geçtim ona bunu nasıl açıklicam.Ben yine gücluyum ona göre ama o bunları ogrenirse dayanamaz yıkılır.Ama eninde sonunda oda benim gibi ogrencek ama bunu ben söylemeliyim en yakın sürede şimdi gidebilecegim tek yer lara.Larayi arayayim bari arayacak kimsem yok artık zeten.Numarayı tusladigimda uzun bir süre cevap vermedi allah allah.Ya tamamen aklımdan çıktı her şey üst üste geldi lara kacirilmisti.O sırada kevinın sürekli arayıp duruyordu.
Al simdide nick arıyor kesin kevin arattiriyor.
"Efendim benim yakisikli kurt arkadaşım."
"Ha."
"Biliyorum herseyi artık."
"Lara ya biz sana söyl..."
"Tamam herkez ayni seyi söylüyor o kevina söyle beni aramasın ya beni de anlamaya çalışın herkez üstüme geliyor herşey üst üste geliyor.Yüzünü görmek istemiyorum kevının."
"Beni o arattirmadi lara içi aradım seni/
"Lara için derken."
"Ya şey biz seydeyiz şey olduda"
"Ne şey ya larayı buldugunuzu söyle lütfen bana iyi bir şey söyle lütfen."
"Bulduk ama biz hastanedeyiz."
"Ne niiiçin hastanedesiniz."
"Ya relaks sadece bayıldı korktuğu için."
"Oh şükür nası iyimi simdi.
"Evet iyi merak etme."
"Tamam hangi hastanedesiniz.
"Yok gelmene gerek yok biz birazdan cikicaz laranin evine gidicez."
"Tamam o zaman ohhhh rahatladim tamam bende o zaman gidiyorum eve."
"Sen nasılsın sen hastanede degilmiydin."
"Hayır kaçtım ve bunları öğrendim çok güzel bir gün anlatamam en mutlu günüm nasıl iyi hissetmem."
"Ya şey eve gelince konsuruz."
"Sanmıyorum senlede konuşmak istemiyorum."
"Tamam o zaman üstüne gelmicem sen ne zaman istersen o zaman konuşuruz.
"Ben senle nasıl konuşmadan durucam yaaa kucüklukten beri arkadasiz biz senle ama neyse.Herseyi bide senin ağzından dinleyip birdaha kahrolucam mecbur neyse hadi kapat."
"Kendine dikkat et."
"Vampirler ölümsüz değil mi ya.?"
"Ya yapma clara."
"Al klasik bir laf daha,tamam bay bay kapatıyorum."
Nickin ağzından
"Lara nasılsın
"İyiyim bu yasadiklarim baya yordu beni sen nasılsın."
"Sen iyi ol bende olurum merak etme."
"İyiki varsın gel buraya şapşik."
"Sarilmami istersen burdayım."
"Hım düşünmem lazım cazip geldi aslında kulağıma olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER SON BİR BAŞLANGIÇTIR
VampireSelam ben clara. 16 yaşındayım. Şehire yakın bir kasabada yaşıyoruz. Larayla çok yakın arkadaşiz,küçükken onla parkta tanişmiştik ismimiz benzedigi için o günden beri çok iyi dostuz.Ailesi öleli 2 yıl oldu ve ailemle beraber biz ona sahip çıktık. Ke...