Aslında Ben Bir...

65 11 3
                                    

Kevinın agzindan

Larayla hastaneye gidiyorduk. Sadece korktuğu için bayilmisti. Ağlamaya başladığında kendime doğru çekerek yatirdim. Acaba clara ne yaptı .Şu günü bir gecirseydik 3 sonra yılbaşı zaten güzel bir yıl bizi bekliyor. Laraya 1 yıl boyunca yine soyliyemedim ne kurt olduğumu ne de onun melez olduğunu bunu kaldirması zor olcak.Gerçek hayatta hep vampirlerin olduğuna inanırdı bende vampir hatta melez olmak isterdim diye hep dalga geçerdi ama şimdi kendisin onlardan biri olduğunu ögrendiginde zor bir dönemden geçeçegimize adım gibi eminim.Ben bile şu an bana böyle bir şey olduğumu soyleseler alacakaranlık filmindemiyiz lan derim ama clara bir şeylerden şüpelendigine de eminim.O sırada laranin ağlama sesi kesilmisti baktığımda uyumustu.Ah laraya ne demeli peki ona nasıl anlaticam seninde ailenin bir büyücü olduğunu ve ondan dolayı öldüklarini aslında kardeşinin ölmedigini nasıl söylerim. Offfff

...

Hastaneye yaklaşmıştik larayi kucağıma alarak hastanenin içine girdim garip bir şekilde hala uyuyordu.Acile doğru girdim bir sedyeye yatirdim hemen clarayi aramam lazım haber veriyimde sevinsin acaba o nasıldır ki.

Claranin ağzından

"Herşeyin cevabı anem ve babamdaydi tabi ya bunu nasıl önce düşünmedim.Önce şu serumdan kurtulmak lazım.Cikartiyim agh acidi şimdi odadan nasıl çıkıcam. Alacakaranlıkta camdan atıyorlar dı bir şey olmuyodu bende mi atlasan. Clara kendine gel ya ben ne düşünüyorum böyle.Kabullendim hemen. Bir kere vampir olsam ki değilim ama canım kan çeker sonra hızlı olurum yaralarım çabuk iyileşir. Off napıcam kapıdan çıkmaktan başka çarem yok üstümü değiştiriyim baride anlamsinlar. Bakalim kapının önünde kimler var ohh kimse yokmuş.Ohh sonunda temiz hava gibi toprak kokusu gibi hiç bir şey güzel olamaz.(yazarınız hastaneden bir çok kez kaçma deneyiminde bulunmuş ama herseferinde annesine yakalanmış ve yahutta doktora yakalanmıştır.) Evet yanımda para var şükür. Taksiye bindigimde cama kafamı yasladim doktorun söyledikleri kafamda yankilaniyordu anemin söyledikleri babamın söyledikleri. Artık bu düşüncelere bir son vermenin vakti gelmişti. Umarım bana yalan söylemeye kalkmazlar çünkü bir yalanı daha tahammül edecek sabrım yok."

"Clara ne oluyor ne bu telaşın yüzün solgun gözüküyor ve dün gece nerdeydin?"

"Anne sonra anlatırım uzun hikaye şimdi ben size bir takım sorular sorucam ve bu soruların sizde cevabı olduğuna eminim üstümü değiştirip geliyorum."

"Tatlım sen neyden bahsediyorsun."

"Bekleyin,geliyorummmm."Ah şu an kendimi camdan atasim var ya aglanicak hâlime gülüyorum ya hayatım alacakaranlık filmine döndü,bu sözü deyim yapın ya o kadar çok kulaniyorum ki.Of ya ben bu hallere nasıl geldim normal bir hayatım vardı ya bu ne filme döndü ya ayh neyse diye kafamdan düşünürken yarım saattir merdivende durduğumu farkettim ve o sırada telefonum çaldı arayan kevindı onu tamamen unutmuşum ya offf.Şu an başka işlerim var aşkım kusura bakma,çıldiriyorum heralde ben,bu konuşma tarzim ne ya Üstümü değiştirip hızlıca aşağı inmiştim midem fena halde bulunması yetmiyormuş gibi bide baş dönmesi başlamıştı.

"Anne baba direk konuya giriyorum ben neyim?"

"Neyim derken calara."

"Anne bence bundan açık konuşmam."

"Şey clara aslında biz sana."

"Evet bana."

"Bunu sana anlatmamamiz çok zor sen şimdi kesin dalgaya vurucaksin ama gerçek."

"Babam o sırada söze girdi."

"Kasabanın tarihindede olduğu gibi bizim kanımız farklı insanlardan."

"Yani baba uzaylıyı andırıyoruz aslında ama, ya baba ne diyorsun lütfen açık konuşurmusun."

"Bir sefer söylicem ve tekrar anlat demiyeceksin."

"Tamam lütfen doğruyu söyle."

"Bizim ailemiz bir vampir sen dünyadaki son melezsin,lara bir büyücü babası ve annesi de bu yüzden öldü,laranin kardeşi aslında ölmedi New York'ta bir sarayda kurt dersleri alıyor ve laranin hiçbirinden haberi yok."

"Ne ne dddeein ssen."

"Kızım bu zor bir şey senin için biliyorum anlamak güç istiyor ama biz böyle olmayı seçmedik ırklarımız genlerimizden geliyor."

"Ya bunlar gerçek olamaz ben bunlara inanmak istemiyorum." Diye bağırarak aglamaya başlamıştım hiç bir şeyi görmek istemiyordum böyle bir şeyi asla kabulenmiyecektim. O sırada kapı çaldı. Babam beni sakinleştirmeye çalışırken annem de kapıya bakiyordu gelen kevindı ben kevina nasıl açıklicaktım şu an sadece onun sıcak kolları altında uyumak her şeyi unutmak istiyordum. Babam kevina bir şeyler söylüyordu ama sadece ağzını oynatti tabi ya kevin da bunu biliyordu ama onun bilip bilmediğini öğrenmeden yargılamamaliyim.

"Clara iyimisin tatlım."

"Kevinnnnnn."

"Şşşş sakin ol geçecek."

"Sen biliyormuydun."

"Evet ama dur bi dinle lütfen."

"Neyi dinliyecem ya. Başından beri biliyordun ama bana söyledin ha benden hiç bir şey saklamıyordun ve benimle alakali şimdide benden seni hatta sizi dinlememi istiyorsun."

"Ben bir kurdum ve nickte sana bunu baştan söylemeliydim ama yapamadım anlıyorum ama ne olur sakin ol."

"Sakın peşimdem gelmeyin!!!"

Sadece burdan uzaklaşmak istiyordum tüm bu yaşananlardan annemden babamdan kevindan nickten laradan hepsinden hepsinden.Ama yine dönüp dolaşıp kevinla bizim tepemize geldim çok güzel bir yer burası huzur dolu sadece su ve rüzgarın sesi denizin görüntüsü seni resmen içine çekiyor.Ayaklarimi aşağı doğru sarkıtıp oturdum sadece tek başıma kalmak istiyordum.İçim bir anlıkta olsa huzur dolmuştu.O sırada arkadan bir ses duydum küçüklugumcen beri kulaklarim çok iyi duyduğunu soylerlerdi sebebi demekki buymuş.Arkama baktığımda kevindı neden burdaydin ha dayanamayıp sana sarilacagimi biliyorsun ne olur git ne olur git git gitttttt.

"Huzur dolu dimi."

"Ah ne demessin."

"Ne olur yapma burayı sende çok seversin."Derken oda yanima oturdu.

"Ne önemi var lütfen git burdan yalnız kalmak istiyorum."

"Hayır gitmicem."

"İyi o zaman ben giderim."

"Hayır gidemessin."

"Giderim ve beni birdaha asla bulamassin ya anlamiyormusun sa-de-ce yal-niz kal-mak is-ti-yo-rum."

"Yine bulurum seni."

"Hadi burayı tahmin ettin gideceğim yeri nerdenbileceksin ."

"Kokunu takip ederim."

"Ha."

"Şey işte neyse önemi yok clara ben sana çok söylemek istedim ama annen ve baban izin vermediler."

"Kevin yüzünü görmek istemiyorum senden de bir açıklamada beklemiyorum git lütfen."

"Yine koşmaya başlamıştım.Bu yasadiklarim çok fazla hemde fazla,zamana ve yalnız kalmaya ihtiyacım var."

Çok hastaydim ve bir sürü yazililarim vardı yazamadım lütfen,affola elimden bu kadar geldi devamını yine biraz sonra yine yayimlicam.Sizi seven yazarınız.Skskkskskj.

HER SON BİR BAŞLANGIÇTIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin