Diyarbakırlı abdullah trabzona taşınma kararı alır. Diyarbakırdan ayrılma sebebi kendisi gibi insanların olmaması hep pkk yı savunan insanların olmasından dolayı trabzona taşınma kararı alır ( taşıncak yer bulamamış amk trabzonda ebesini sikerler bunun) abdullaha uçak parası pahalı gelir ve o uzun yolu otobüsle gitmeye karar verir 35 kişiliktir otobüs ama 45 kişi binerler ( dayıyan dayıyana amk ) her 100km de bir mola verirler abdullah 300km de bir tuvalete gider ama bi anda bok bastirir ve daha 90 km yol vardı mola vermeleri için abdullah çok sıkışır ne yapsam ne yapsam diye düşünür küçük bir poşet yanına almıştı en arkada oturuyordu poşetin içindede su yiyecek vardı bir anda poşeti altına aldı kimsenin bişeyden haberi yokidi seste çıkarmıyodu ve bi anda otobüsü leş eşek eti kokusu bastırdı ( kürt işte amk dana etimi yesin ) herkesin midesi bulanmaua başlamıştı herkez otobüş şöförüne otobüsü durdurmasini istiyordu söför durdurdu abdullah arabadan indi daha gidecekleri 600 km yol vardı otobüs durdu abdullah otobüsten ilk inen kişi oldu direk poşeti fırlattı uyumaya çalıştı ve uyudu 7-8 saat uyudu trabzona 20 km yolları kalmıştı uyandı kendine geldi otobüsten indi ve artık trabzonda bir ev bulması lazımdı yanina 1700 TL almıştı ilk önce gidip karnini doyurdu şivesinden dolayi onula çok ilgilenen olmadi.