BÖLÜM 1

42 5 1
                                    

Yeni tanıdığım arkadaşım Burcuya ihtaven.

Yaşayan ölüler!!!.............Bu sözü dedikde ilk akla gelen zombiler falan gibi bi şeyler,ama ben bu gun onlardan yok hayattan bıkmış,usanmış bi zamanlar belki de şimdide olduğum benim gibi yaşayan ölülerden konuşucam.
Bazen hayattan bıkanlar kolay yol olan ölüme el atiyolar,ama deyi verim ölüm hiç de kolay yol diyildir.Belki de şu hayatın darbelerinden,sorunlarından kurtulursun ama başka hayatın daha da ağır darbe ve sorunlarıyla karşılaşırsın.Ama bazılarına gore bole diyil,onların düşüncesi"Pamuğu koydular gule -gule gidersin" düşüncesi :)......
Ama hiç de her şey gorunduyu gibi kolay diyildir.Benim bi yakın arkadaşın güzel bi sözü var: "Hayata ait bi plan kurma,çünki hayatın sana ait kendi planları var".Ben buna katılıyorum,hakkatende bilmek olmuyo hayat senin için ne hazırlamış.Ama esas konu bu diyil,esas konu şu hayatın sana hazırladıklarına dayana bilirmisin?
Bi kendinize sual verin ALLAH merhametliyse peki bizi neden o zaman şu cehennem gibi yere atdı?
Ama aslında bura hiç de cehennem diyil,isdersen çok iyi bi yerde ola bilir tabii bu senin dusuncenden aslı,Mesela:Diyelim ki karşınızda yarım bardak su var ve onu bana kotu tarafdan anlat diosunuz,tamam anlatı veriyim
-bu kötü çünki bardak yarsına kadar dolu neden hepsi dolu diyil
Şimdi iyi tarafdan anlat diyosunuz yene anlatı veriyim -bardağın yarsına kadar dolu olması çok iyi,hiç bu da olmaya bilirdi çok şükür.
Görüyomusunz bi şeyi hem iyi hem de kötü tarafdan anlatı verdim,dünyadakı insanlar da böle mesele,dunyanın 200 belkide daha çok insan öldürmüş seri katili kiminse gözünde bi Super kahraman ola bilir nerden bile bilirsiniz.Demek bu onun hakkında senin ne düşündüyünden aslı.Yani insanlar size ne yaparsa yapsın hatta bu yaptıklarında onların daha çok suçlu bile olduğunu düşünüyosanız ama aslında burda en büyük suçlu sizsiniz çünki,onları iyi gören ve inanan sizsiniz.YANLIŞ SİZDE!!!
Bazen insanlar hayattan sıkılıyo ve hep böle kalacaklarını düşünüyolar ve onlara kendini toparla dedikde bole cevap veriolar."Ben bunu yapamam,o güc yok bende"
Her kes de her karşısına çıkcak sorunları def edecek kadar guc vardır.Diyer kitabım da dediyim gibi:"ALLAH HİÇ KİMSEYE TAŞIYA BİLECEYİ YÜKDEN ARTIK YÜK VERMEZ"
Bazen insanları yaşayan ölü haline diyer insanlar salar,daha çokda arkadaşlar,sevgili olduğun kişi(çok çalışsa,elinden geleni ardına koymasa bile yapamaz hep bunu anlayıb ben yaparım bunu ☺),ve ya sevdiyin diyerleri,en fenası sizden nefret eden birileri.Ama biliomusunuz diyerlerinin sizden nefret etmesi sebebi çok zaman ne oluyo,bunu bildirmese bile sizin gibi olmak isteyi(bunda ustadırlar).
Onlar bizi üzer biz de üzüler kendimize kapanır,kulakcık ve muzik bizim en iyi arkadaşımız olur.Bazen bunun için hatta ağlarız da.Bu zaman kendinize bi soru sorun:"Neden ben burda üzülürkem,kendime kapanırken o orda gülüyor kızlarla(ve ya erkeklerle) vakit geçiriyor?"
Söliyimmi neden........ÇÜNKİ O SİZİ ÖNEMSEMİYOR.........
O zaman burdan bi soru çıkıyo peki o beni önemsemiyosa ben neden onu önemsiyorum.Siz de onu önemsemeyin gülün,arkadaşlarınızla vakıt geçirin yeniliklere açılın ve sizi üzen kişiye bunu bildirmeye çalışın,hatta gene o size kotuluk yapmaya çalışırken siz daha da çok gülmeye başlayın,önemsemeyin onu ve sabr edin....BU ONLARI NASIL ÇATLATCAK Bİ BİLSENİZ ☺.
Ve en önemlisi yaşayan ölü olduğunuza üzülmeyin çünki bu sizi diyerlerinden farklı kılıyo.
BU YAZDIĞIMI İSE HİÇ UNUTMAYIN

Yaşayan ölülerin duygusu olmaz,onlar hiç bi şeyi önemsemez ve eyer siz kendinizi yaşayan ölü sanıyosanız o zaman bunu kanıtlayın duygularınızı öldürün,hiç olmassa duygularınızı kimseye gostermeyin hetta neyese yurekden ağlayarken hayatta diyerlerine bunu gülerek bildirin ve ya duygusuz bi şekilde.






HAYAT BÖLE O KURALLARI KOYAR SEN OYNARSIN,AMA BİR ŞEYİ ŞU HAYATTA ANLAYAN SONUNDA HAYATIN ZİRVESİNDE ZAFERİNİ KUTLAYAN OLUR.BİLİYOMUSUNUZ O GERÇEK NE.........AŞAĞIYA BAKIN



ASLINDA HİÇ BİR KURAL YOK



VE ALLAH MERHAMETLİDİR.













DEVAM ETCEK...........

YAŞAYAN ÖLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin