ÖLÜNÜ BİLE ÖLDÜREN BÜYÜKLERİN BASKISI

12 3 0
                                    

Bu bölümü kendime ithaf ediyorum ☺

Büyüklerin baskısına hiç dayanamam,belki 3 gün ac,susuz kalırım,dözerim ama buna dayanamam.Biliomusunuz aslında bunu bizim iyiliyimiz için yapıyolar ama bazen bunu kendi çocuklarına kendi isteyini yeritmek için yapıolar.Mesela,bi guzel resm çeken birini düşünelim.O ressam olmak isdio ama anne ve babası dio hayır doktor olacaksın.Belki de çocuk ressam olursa dunyada popüler olan biri olcak ama izin vermiyolar.ONLAR NERDEN ANLASIN Kİ BUNU.Valla böle anne babaları olanlara çok üzülüyorum.İnsanın yaşayan ölü olmasının sebebplerinden biri de bu.BÜYÜKLERİN BASKISI.Ama hakkaten bi ressam ve ya bi başka bi sanat sahibi olmak isdiyorsan buna can atmalısın.Bazen bole insanları goruyorum.Soruyorum ki senden mesela güzel polis olurdu neden öyretmensin,bana ne cevap veriyolar biliyomusunuz.Annem ya da babam ya da her ikisi izin vermedi.Aslında bu bir behane.Peki sen o isteyine çatmak için çalışdınmı,ona doğru koşdunmu,lazım olursa bunun için sokakda bile uyudunmu ve ya saatlarca oyak kaldınmı, sen bunlara kalkışmadın sadece izin vermiyolar diye kolay yolu seçdin.Bi hayalin varsa onun için uraşmalısın.Bizim en büyük sorunumuz hayalimizi gerçekleşdirmek için kimlerdense yardım beklememiz.Asla böle bi şey yapmayın çünki o sizin hayaliniz ve yalnız size ait.
Ama bazen büyük baskısı tamamen farklı oluyor.Mesela,derslerini oku,ödevlerini hazırla,telfonla az oyna,telivizyona az bak gibi dır dırlar meselea.Bu benim başıma her gun ama her gün geliyor.YA BEN ARTIK BIKDIM ŞU "DIRHADIR"LARI DİNLEMEKDEN,SİZ DEMEKDEN BIKMADINIZMI HALA.
Tamam anlıyoruz da bizim iyiliyimizi istiyorsunuz ama siz de bizi anlayın,biz Robot diyiliz.Bu dırhadırlar insanın sinirin de pozuyor.Mesela,bir defasında annem hic dırhadır yapmamışdı bana o gun.ama o dırhadırlar artık boazımdaydı.Neyse hemin bir kez annem bana sakinlikle dedi ki:"Az oyna şu telfonla,gözlerin ağricak".Lan onu diyince benden bi haykırtı kopmazmı,sanki dünya dağılıyor sanacak eşiden kimse.Annem de benim üstüme kışkırde sesimi kaldırmayım diye bana bundan başka bi kac tane daha dırdır da dinletti sonra serbest bırakdı.Ben o an nasıl haykırtı atmışımsa hatta bizim bi şey duymayan komşu da eşitmiş onu.Ama biliyormusunuz bu ne kadar azablı bi şey olsa da biliyorum ki onlar bunu bizim iyiliyimiz için yapıyorlar.Benden tavsiye çalışın ki onlar dırhadıra başlayınca kulakcığı kulakınız takıp muziye patlayana kadar ses verin(mesela ben bunun yüzünden kulakcıklarımı hiç yanımdan ayırmıyorum),ama eyer hazırlıksız yakalanmışsanız sizin işiniz fena olcak.Ama bu durumdan da çıkmanın bir yolu var.Bunun için önemsememek ve yola vermeyi bilmek lazım.Hep sizin üstünüze bağırdığında tamam anne(ve ya baba) dediyin gibi olsun deyib geçmeyi öyrenmelisiniz.Ama deyi verim meydanı tam olarak onlara da kapdırmayın,bu onlara sizin büyüdüyünüzü ve sizin de kendinize ait düşüncelerinizin olmasını görmeye imkan vercek.
-Bazen anne ve babamızın baskısı azmış gibi kuzenler de bize baskı yapar.Mesela,benim bi halam var tam dırdır kraliçesi.Her işime karışıyor.şunu bole yap,onu ole yap.Hatta yemeyime bile karışıyor,bole yimelisin ole diyil,bole yutmalısın lokmanı ole diyil ☺.Bazen onu öldürmeyim bile geliyor.Evveller onun her dediyine cevap veriyordum,her dırhadırını kendine kaytarmaya çalışıyordum.Ve ozaman evde bir kavga kopardı ki ooohooooooo..........o zamanlar sabırsızdım.Aslında sabırsız ve aceleci olmak kanımda ne de olmasa Koç burcuyum.Ama bi kez önemsememeye karar verdim tum dediklerini dinlemezden ve eşitmezden geldim.Konuşdu konuşdu ve nihayet kendi konuşmasından endisi bıkdı.Nasıl çatlıyordu bi göre bilseydiniz ☺.Dediyim gibi her şeyin başı sabır ve inam...........unutmayın siz özgürsünüz,sizin de kendi fikirleriniz ve kendi duygularınız var.İstediyinizi yapa bilirsiniz,tabii Allahın koyduğu kurallar dahilinde.Büyüklerinizin dırhadırına üzülmeyin,onları dinleyin eyer bunu sizin iyiliyiniz için yapiyorlarsa onların dediklerinden bi ders almaya çalışın,ama bunu her gun defalarca tekrar ediyolarsa bunu artık eşitmezden,önemsemezden gelin Ve unutmayın medyadakı foto da yazıldığı gibi

YOU ARE FREE.....(YANİ SEN ÖZGÜRSÜN)




Okuduğunuz için teşekkurler,bi sorunuz ve ya yazdıklarımda hoşunıza gitmeyen bi şey varsa yorumda bildire bilirsiniz.......

Devam edecek.........






Boyun_eymez

YAŞAYAN ÖLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin