Bölüm 2

1.2K 16 1
                                    

3 saat önce Demir~~

"tamam abi geliyorum sen sıkıntı yapma..Bengi de mi gelecek..tamam abi tamam..". Telefonu kapattım ama içim hiç rahat değil,kutlamaya Bengi de gelecekmiş. Bengi kim mi? Benim eskiden çok sevdiğim ama tanıdıkça aslında çok farklı insanlar olduğumuzu anladığım eski sevgilim.. aramızı düzeltmek için çok uğraştım,ikimizde...ama bir kere kopunca eskisi gibi olmuyor.. Zamanla onun şaşaalı yaşam tarzı gözüme batmaya başladı benim salaşlıktan ve doğallıktan yana olmam da onun.. Sıkıntılı bir ilişkiyi zor da olsa bitirdik. Şimdi de karşılaşmak istemiyorum çünkü benim kafamda ilişkimiz çoktan bitse de o bu durumu kabullenebilmiş değil.. Yine saçma sapan konuşacak offf. kafamdaki soruları bir kenara bırakıp soğuk bir duş aldım ve üstümü giyindim. Dedikleri mekana doğru yola çıktım .

içeri girdiğimde gözde ve burak el salladılar tabi ki yanlarında Bengi ve bir kaç eski arkadaşımız vardı. Yanlarına gittim tek tek selamlaştık Bengi gözlerini bana dikti her zamanki kibriyle oturuyor. Bir ara burak huzursuzca kalktı ayağa "noldu kanka" dedim. Gözde hemen araya girip " hayatım sakin ol genç kız bir yerlere takılmıştır işte huysuzlanma bırak o da eğlensin" dedi . Burak bana dönüp" abi bizim ufaklığı da getirdik buraya ortadan kayboldu hemen " dedi. Kardeşi var bizim burağında kaç yaşında adı ne bilmiyorum küçük olsa gerek ufaklık dediğine göre.. Burak gozdeye hak verir gibi başını salladı ve oturdu yerine. Sıkıntıyla benginin göz hapsinden çıkıp bir şeyler almak için uzaklaştım. Barmene yaklaştıkça sıkıntıdan patlamaya hazır gibi oturan aynı zaman da masumca etrafı izleyen bir kızı gordum,tahminen 23-24 yaşında ha bu arada ben de 26 yaşındayım. Yanına yaklaştım,barmenden bir bira istedin ve konuşmaya başladım..

3 saat sonra ~~

ikinci abin mi?! İkinci abin de ne ?! Allah'ım sabrımı mı zorluyorsun ne yani bu kız o UFAKLIK mı?!

Yaş Farkı Değil,Sen FarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin