Bab 2

43 3 0
                                    

Yeonnie menggelengkan kepala, menyentakkan dirinya sendiri drpd terus menikmati ciptaan Tuhan yg semakin merapati dirinya itu. Ingat Yeonnie! Dia tidak kacak Dia tidak bergaya! Dia adalah manusia yg selamba badak saja langgar kereta kau! Mata Yeonnie dijeling ke arah BMW tersebut. Heol, takde kesan langsung! Kereta mahal mmg sgt gagah. Dia akui hakikat tersebut.

"Oppa! Ppali! Biarkan je lah kereta tu."

Seorang perempuan dgn baju ketat nak mampos, dgn nmpak paha. Yg paling penting, bibir yg merah menyala! "Sakitnya mata. Dah mcm lampu sportlight pula." Kutuk Yeonnie dlm hati.

"Hey, you bawak kereta mcm mana  huh?! Lembab mcm siput babi."

   Selamba badak je si bibir lampu sportlight ni nak cakap aku lembab. "Now you nak oppa i bayar ganti rugi la kan? In your dreams! Dasar org miskin, nak habiskan duit org je keje."

"Hei! You tak nampak ke sekararang kita ni kat mana? Kat traffic light okay? Dan sekarang traffic light ni warna merah! Merah untuk berhenti so, dah kenapa oppa you ni langgar kereta i mcm tu je?  Ke you ni dah takde mata nak tgok ape yg ade depan mata huh?" laju saja Yeonnie mengutuk. Terus si bibir lampu sportlight tu masuk dlm BMW tersebut. Tahu takut! Baru kau kenal siapa Park Yeonnie! Lelaki yg memakai kot tdi hanya menyengih menampakkan gusinya melihat aku dgn si bibir lampu sportlight ni bertekak. Okay, lelaki ni dah gila ke ape. "Huh, ape pandang pandang? Well, saya nak awak ganti rugi jugak dgn ape yg awak dah buat dekat kereta kesayangan saya ni!" separuh jerit Yeonnie.

"Um okay. Saya tak kisah." Lunak sekali suara yg didengari oleh Yeonnie ketika itu. Mahu jadi gila dia kalau 24 jam lelaki tu buat suara begitu lagi.

"Okay. Kad? So saya boleh.contact awak lepas ni. " Kata Yeonnie bernada tegas. "Amboi, garangnya awak ni. Nah." lelaki tersebut menghulurkan kad miliknya. Sempat pula dia bergurau. Mmg aku garang, kenapa? "hmm, yours? " lelaki itu meminta kad Yeonnie. "oh em ni" segera Yeonnie mengeluarkan kad nya dari perut dompetnya lalu diberi kepada lelaki tadi. "Then, see you later ya Yeonnie " Eh? mcm mana dia boleh tahu nama aku ni?  Okey bodohnya lah aku ni, dah confirm2 lah dia tahu, aku kan dah bagi namecard aku kat dia. Yeonnie menepuk dahinya. Yeonnie melihat nama yg tertera dia kad yg dipegangya sekarang. Hmm, Min Yoongi.

------------------------------
So yeah this is the second chapter! Thanks reader! Wait for the next chapter ok! I think ff ni byk chapter lmao tapi taktau berapa lah so, keep on reading!
VOTE!
COMMENT!
FOLLOW!

Kamsahamida
-bangtanismylifeu

Cinta MusuhWhere stories live. Discover now