"Happy? Yes, mmg itulah yg dia rasakan. Kenapa? kerana lepas ni dia tak payah dah jumpa dgn si Yoongi yg annoying nak mampos ni. Yea! Ingin saja Yeonnie menari kegembiraan kat bengkel kereta ni. Matanya tepat pada Yoongi yg sedang membayar harga kerosakan Viva. Nasib baik Yeonnie tidak perlu mengeluarkan duitnya sedikit pun utk membayar kerosakan viva nya. Satu perangai yg ada pada Yoongi adalah sikap bertanggungjawab dia. At least dia bertanggungjawab dgn kerosakan yg telah dia buat pada Viva Yeonnie.
"Yah Yeonnie! Kau tgok Yoongi eh?" tegur Sulli, kawn baiknya.
"Eh... mana.. mana ada aku.."
"Eleh takpayah ah nak nafikan. Aku bukannya buta, tak boleh nampak dgn jelas betapa kau asyik tengok dia je dari tadi." perli Sulli separuh berbisik. Laju saja siku Yeonnie menyiku perut Sulli. Senak sekejap perut Sulli. Sulli menggosok gosok perutnya yg senak akibat disiku oleh Yeonnie tadi.
"Okay done." Terpampang wajah Yoongi di hadapan mata. Hampir hampir saja Yeonnie melompat sbb terkejut. Dahlah muka dia dgn Yoongi terasa dekat benar. " Jadi Yeonnie, awak dah boleh dah peluk kereta kesayangan awak tu." Kunci kereta di tgn dihulurkan kpd Yeonnie yg pantas menyambut."
"Oh okey, Kamsahamida yoongi-sshi." balas Yeonnie pendek. Malas.
"Oh, ni Hoseok. Jung Hoseok. Kawan saya." Yoongi memperkenalkan kawannya.
"Oh hye." Apa motif si Yoongi ni nak kenalkan aku dgn kawan dia? Tak perlu kot. Lagipun ni kali terakhir aku akn jumpa dia.
"Oh, ni lah Park Yeonnie yg super famous tu? Yoongi byk cerita pasal awak.
Yeonnie membulatkan matanya ke arah Yoongi lalu memandang Yoongi dgn pandangan mata 'apa awak dah ckp pasal saya?'
Yoongi menggelengkan kepala, juga menjawab dgn pandangan mata 'saya tak cakap apa apa'
Yeonnie memuncungkan mulut. Tak percya. Mesti namja ni dah cerita macam macam pasal aku.
YOU ARE READING
Cinta Musuh
Fanfictionyoongi fanfic. malay vers. Watak-watak: Min Yoongi - Fashion designer terkenal di korea. Park Yeonnie - Bekerja di butik ommanya. Suka membuat aktiviti yg lasak-lasak. Sulli- Kawan baik Park Yeonnie dari kecil lagi. Segala masalah Yeonnie hadapi...