Hampir terkeluar biji mata Yeonnie melihat apa yg ada di hadapannya. Spontan mulutnya terbuka untuk....
"Yah, awak jgn berani gelak."
Cepat-cepat Yeonnie menekup mulutnya dari gelak.
"Tak sangka kan? Orang yang nampak macho mcm awak ni rupa rupanya minat benda mcm ni. Hello kitty pulak tu." sindir Yeonnie yg sengaja ditujukan kepada Yoongi. Kemudian dia memusingkan tubuh,mahu ke arah kereta yg dilanggar oleh Yoongi, Viva miliknya yg menanti utk diuruskan.
"arghhh''
Spontan Yeonnie dekatkan diri ke sisi keretanya. Bulat matanya menatap Yoongi yg cuma beberapa inci jauh dari tubuhnya. Wajah Yoongi tidak beriak langsung.
Gulp! Apa...apa dah jadi dgn dia ni?"Awak...awak kenapa?" soal Yeonnie kpd Yoongi ttp Yoongi diam seribu bahasa.
Pap! Melekat telapak tgn Yoongi di belah kiri dan kanan sisi bumbung kereta Yeonnie. Lagi terbeliak Yeonnie apabila Yoongi makin mendekati dirinya. Kemudian dia menoleh ke kiri dan kanan dgn rasa yg semakin cuak."Awak....awak nak buat apa ni?" sekali lagi Yeonnie melontarkan soalan kepada Yoongi.
"Awak rasa?" soal Yoongi dgn suara yg sengaja dibisik perlahan, betul-betul di cuping telinga Yeonnie. Menggigil tubuh Yeonnie menerima hembusan nafas yoongi yg melekat di lehernya.
"Awak jangan buat.... yang bukan bukan. Nanti...nanti saya jerit." Suara Yeonnie mula merayu.
"Awak tak payahlah nk sakitkan anak tekak awak untuk menjerit, sbb time mcm ni mmg dah takde sapa kat sini dan semestinya tiada siapa akan kacau kita. Kan?" sekali lagi yoongi membisikkan terus ke telinga Yeonnie yg sedang ketakutan itu.
"Awak...jebal, jangan.." putus putus suara Yeonnie. Air matanya mula bergenang. Badannya menggeletar lemah!
"Jangan ape? Huh? Saya belum mula buat apa apa pon lagi ni." Wajah Yoongi makin mendekat dan mendekat. Nafas Yoongi mula menampar nampar segenap muka Yeonnie.
Cepat cepat Yeonnie memalingkan mukanya dan memejamkan matanya kuat kuat. Suaranya langsung tidak mampu dilontarkan, bagaikan disekat oleh sesuatu di kerongkongnya. Sesiapa? Tolong aku!!!!
"Awak nak saya tunjukkan betapa..." suara Yoongi kedengaran dekat benar di telinganya. "Macho nya saya?Dan bukan seperti awak sangkakan tadi? Itu ke maksud awak?" kali ini suara Yoongi tidak lagi kedengaran di sebelah mukanya.Sebaliknya sudah kedengaran jauh.
Yeonnie mengangkat muka kepada namja yg sedang menyengih lebar. Siap dgn kedua dua belah kening yg terangkat.
"Dah dah lah tu buat muka terkejut nya? Ke awak mmg ingat saya akn buat something kat awak? Itulah, lain kali mulut tu jangan celupar sgt."
"Awak ni kan!!" jeritan Yeonnie termati kala tubuhnya jatuh ke atas jln tar. Sungguh, lembik segala urat sarafnya. Dan tidak semena-mena, Yeonnie mula menangis teresak esak. Sanggup...sanggup dia buat mcm ni?
"Awak...awak kenapa menangis?" Yeonnie mendongak kepada namja yg kini mencangkung di dpn nya. Jelas kelihatan wajah nya yg panik. Pabo! Boleh dia tanya lagi knp aku nangis? heol.
"Saya main main je tadi!" kedua dua belah tgn Yoongi sudah terangkat ke ats. "Betul, saya takde niat pon untuk.."
Yeonnie menjeling tajam Yoongi bersama esak tangis yg semakin menjadi jadi.
"Untuk.. untuk apa apa je lah. Saya just nak kenakan awak je tadi. Jinjja! Awak.. awak jgn lah menangis lagi. Mianhei. Cheongmal mianheyo Yeonnie-ah" rayu Yoongi.
Sedikit demi sedikit Yeonnie memandang muka Yoongi yg kelihatan begitu panik dan rasa bersalah itu."Hurmm. okay saya maafkan awak. Tapi tolong lepasni jgn buat mcm ni lagi. ARASSO? " kata Yeonnie sedikit marah.
"Arraso Yeonnie-ah. Gomowo Yeonnie."
-------------------------
Sorry kalau boring ><
Kamsahamida
-BangtanIsMyLifeu
YOU ARE READING
Cinta Musuh
Fanfictionyoongi fanfic. malay vers. Watak-watak: Min Yoongi - Fashion designer terkenal di korea. Park Yeonnie - Bekerja di butik ommanya. Suka membuat aktiviti yg lasak-lasak. Sulli- Kawan baik Park Yeonnie dari kecil lagi. Segala masalah Yeonnie hadapi...