antigonis pov
Κατά βάθος ξέρω καλά πως ούτε πλάκα έκανα ούτε αστειευομουν είμαι ερωτευμενη μαζί του μα όμως όλο και κάτι με κρατάει πίσω... Το γεγονός του ότι δεν έχω πάει σε καμία συναυλία και πως δεν είμαι σίγουρη αν γνώριζει την υπαρξη μου ειναι ικανό να με διαλύσει ψυχολογικα. Μα όμως δεν παυω να ελπιζω. Ειμαι μελό στην ομάδα του στο φβ και προσπαθώ να είμαι ενεργή και νομίζω τα καταφερνω μα ή τύχη δεν είναι με το μέρος μου ή αλήθεια είναι πως θα έκανα τα πάντα για να είμαι μαζί του.. Εκεί κοντά του στην Αθήνα οπως κάποια κορίτσια να τον υποστήριζω δεν θέλω κάτι παραπάνω απλά θέλω να νιώσει την αγάπη μου για αυτόν τοσο δυσκολο είναι πιά...
End antigonis pov
Μ:καλα οκ ρε αντί όχι σε εμάς αυτά ξέρω πολύ καλά τι αισθάνεσαι και σε καταλαβενω απολύτως και εγώ τα ίδια περναω <3
Ε: μόνο που εσύ Μιχαέλα εχει ς μιλήσει μαζι με τον Άρη στο τηλεφωνο, δεν αγνοεί την ύπαρξη σου, μακάρι ν μπορουσα να το ζήσω και εγώ αυτό μα όμως δεν θα το βάλω κατω μπορεί ή τύχη να μην ειν;αι με το μέρος μου αλλά...
Α: εντάξει κορίτσια φτάνει τόσο έχω κι εγώ αισθήματα ξέρετε μην μου τα γ@***τε ετσι... Δεν έχω καν φβ μα προσπαθώ να κάνω κάτι για ν μην με πέρνει από κάτω και επίσης με την βοήθεια σας καταφέρανε να με γνώρισετε στην ομάδα του Τζίμμυ κι ειλικρίνα σς ευχάριστω για αυτό αλλά ως εδώ φτάνει έχουμε να οργανοσουμε και τις διακοπές μας μην το ξεχνατε....
Ε,Μ: συγνώμη...
Μιχαελας pov
Ή Αθήνα είχε δίκιο δεν πρέπει να μας πέρνει από κάτω ειδικά εγω και η Αντιγόνη δεν πρέπει καν να μιλάμε για αυτό έχουμε φβ το οποίο μας έχει βοηθήσει ιδιαίτερα και εμείς γκρινιαζουμε
End mixaelas pov
Ελπίζω να μην βαρεθηκατε γιατι από το επόμενο κεφάλαιο αρχίζουν τα καλά
ΦΙΛΙΑ πολλά
Αντιγόνη...<3Next or delete??
STAI LEGGENDO
Για μια ζωη μαζι
Fanfictionτι γίνεται όταν μια κοπέλα ή Αντιγόνη γνωρίζει από κοντά και ερωτεύεται το είδωλο της τον Βαγγέλη κακουριωτη θα είναι μαζί ή οι υποχρεώσεις τους θα σταθούν εμπόδιο στην ευτυχία τους? όλα στην ανάγνωση της ιστοριας.....