Doğaüstünün önceki bölümünden;
İçeri geçtik. Julie bize oturmamızı söyledi. Kendisi ise bize çay getirmek için mutfağa gitti. Doğrusunu söylersem bana hiç kurtkadın gibi gelmemişti. Ama 16 yıl ailemin kurtadam olduğunu bilmemiş bir insan olarak bu kadına güvenmemeye karar vermiştim. Julie elinde çaylarla salona geçti. Koltukta oturdu. O an Lisa sordu.
"Bayan Joe, sizin çocuklarınız var mı?"
"Evet, iki oğlum var. Onlar burada yaşamıyor. Her ikisi İngilterede şu an."
"Peki neden siz buraya taşındınız?" Lisa sordu.
"Buranın güzel ormanları olduğunu duydum. Ormanları çok sevdiğim için buraya taşındım. Biliyor musunuz çocuklar orman havası bana iyi geliyor. Sanki bana güç veriyor."
Julie'nin bu sözlerinden sonra Lisa'ya garipce baktım. Orman lafını duyunca aklıma kamp geldi. Ben orada ısırılmıştım. Bu kadın beni ısıran Alfa ola bilir miydi? Garip hareketlerimi Julie fark etmiş olmalı. Bana sordu.
"Bir sorun mu var genç adam?"
"Ne?" garip düşüncelerim arasında onu duymamıştım.
"Sorun mu var diye sordum. Tyler, hoşunuza gitmeyen bir şey mi söyledim?"
"Hayır! Sadece orman size güç veriyormuş. Bu bana garip geldi." dedim.
Julie gülerek yüzüme baktı. Gözlerini kırmızı renkte parlattı ve sordu.
"Tyler,orman size güç vermedi mi?"
Bölüm-14
Tyler'ın anlatımından;
Julie gözlerini kızartarak bana bakınca benim de gözlerimin rengi değişti. Sarı renkte parlamağa başladı. O an Julie'nin beni ısırdığına 100% emindim. Hiç bir şey demeden ona saldırdım. Yere düştü. Ben onun üzerindeydim. Bir anda beni üzerinden itdi ve ben duvara çarptım. Sonra dedi.
"Seni küçük yaramaz! Bunu yaptığına pişman olacaksın!"
Koşarak üzerime atladı. Yüzüme pençe atıyordu. Her tarafım kan içindeydi. O an Lisa Julie'ye saldırdı. Onu üzerimden yere itti. Julie Lisa'ya saldırmak isterken Lisa onun gözlerinin içine baktı ve Julie kafasını tutarak bağırmağa başladı. Lisa hemen yanıma gelip kalakmama yardım etti. Ben Julie'ye saldırmak isterken o ayağa kalktı. İkimizi de itti ve biz yere düştük. Yanımza yaklaşıp dedi.
"Hele şu küçüklere bakın! Benim evime gelip, beni öldürüp, Alpha olmayı düşündün öyle mi? Ben buna izin verir miyim sence Tyler? İki çocuk bunu mu planladınız? İşe yaramaz bir cadı ve Alpha olma hırsına bürünmüş bir Beta!"
İkimizi de boğazımızdan tuttu ve kapıyı açıp dışarıya atdı.
"Bir daha bana yaklaşmayın! Yoksa aff etmem! Bide, git ve kendi Alpha'nı öldür! Tabi eğer yüreğin el verirse!
Julie kapıyı kapattı. Lisa ve ben ayağa kalktık ve hemen koşarak oradan uzaklaşmaya başladık. Ben fena halde yaralıydım ve geç iğileşiyordum. Julie'nin sözleri hala kulaklarımda çınlıyordu. "Git ve kendi Alpha'nı öldür." Bu kafamı çok karıştırmıştı. Lisa'ya sordum.
"Hey Lisa, sence Julie ne demek istedi?"
"Alpha konusunda mı?"
"Evet. Sence o benim Alpha'm değil mi?"
"Bence o sadece senin kafanı karıştırmak istiyor. Bu yüzden böyle söyledi. Kim ölmek ister ki?"
"Haklısın Lisa. Ama inan bana onu öldürmenin bir yolunu bulucam. Sophia'yla birlikte daha kolay olacaktır eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA ÜSTÜ: ISIRIK
Hombres LoboAmerikanın Silverfox kasabasında yaşayan ikiz kardeşler:Sophia ve Tyler'ın hayatı. İlk önce normal lise birinci sınıf öğrencisinin hayatını yaşayan ikizlerin hayatı bir okul kampı zamanı tamamen değişiyor. Onların macerasından sizde haberdar olun...