1

66 6 3
                                    

"Bebeğim.Sevgilim.Şimdi nerdesin.Beni terk ettiğinden bu yana 1 yıl oldu.Nash, değerlim sen gittiğinden beri bok gibi hissediyorum.Sanki gövdemin bir yarısını koparmışlar gibi.Sana ihtiyacım var.Hatırlarmısın; o gün evime gelmiştin.Çatıya çıkmıştık ve aya izliyorduk.Kayan bir yıldız gördük.İkimizde ilk defa görmüştük ve çocuk gibi sevinmiştik.Sonra bana bakıp 'seni çok seviyorum demiştin ve ilk defa beni öpmüştün.

Piç kurusu! Bana söz vermiştin.Ayrılmayacaktık.Ne yani ben 16'yım diyemi terk ettin beni acaba.Demi ile Wilmer arasında 15 yaş var bizde sadece 2 yaş var.Hem aşkın yaşı olmaz diyen sen değilmiydin.Viner olduğundan beri götün kalktı sende biliyorsun.Sen ne kadar egolu olduğunda ben o kadar üzülüyorum.O kadar üzülüyorum ki.Ama egon için değil senin için...

Geçen gün bileğime 2 çizik attım biri sen biri ben içindi.Sonra aklıma sen geldin.Hep derdin ki "Çabuk pes eden kızları sevmem,
ama sen öyle değilsin Evey." Elimden jileti hemen attım ve banyonun zeminine diz çöküp ağlamaya başladım.Senin beni sevmemenden o kadar korkuyorum ki.Çiziklerin izi kalacak biliyorum.Belki ergenler gibi davrandığımı düşünebilirsin.Ama öyle değil.Sadece sensizlik çok koyuyor bebeğim çook.

Biliyormusun ne fark ettim.Biz çıkmaya başladığımızda 14 yaşındaydım sende 16.Bana hep hayat hakkında tavsiyeler verirdin bir gün 'hayat karşısında yıkılmamalısın' demiştin.Bende 'Sen gidersen yıkılırım' demiştim.'O zaman hiç yıkılmayacaksın desene' demiştin.O zaman çok mutlu ve gerçek hissetmiştim.Ama 1 yıl önce yıkıldım.Ve geri toplanamam.

Şimdi nerdesin? Sana ihtiyacım varken nerdesin bebeğim.?

Sana ulaşmak dileğiyle Evey...

Öhö öhö.Biraz sıkıcı olabilir.Ama diğer bölümler bunun gibi değil✌.

Where Are You Now? ~Nash Grier~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin