Deci...De mult timp o frumoasa fata se casatorii cu o bestie.Bestia aduna toate regatele si forma Aurador. El deveni regele din Aurador si duse toti ticalosii si raufacatorii pe Insula Pierdutilor. Adica pe Cruella de vile, Jafar, , ReginaCea rea, si Malefica.
Intro zi printul Ben, care urma sa fie incoranat se uita pe geam.Deodata venira parintii lui.
Bestia:Cum e posibil?Esti un copil!
Bell:El face 16 ani, scumpule!
Bestia : A, ups.16? Arataprea tanar pentru a fi incoronat rege.Nu am luat o buna decizie, pana cand am fost celputin 42.
Bell:Hm, tu ai decis sa te casatoresti cu mine la 28.
Bestia : Ah, era ori tu sau o ceainica.
(chicoteste)
Bestia : Glumesc.
Ben:MAMA, TATA...Am ales prima mea declaratie oficiala.
Bell si Bestia erau incantati.
Ben:Am decis ca toti copii de Insula Pierdutilor, sa aiba o sansa pentru a trai in Aurador.
(scartiat)
Ben:De fiecare data cand ma uit afara pe Insula, simt ca ei au fost abantonati.
Bestia : Juramantul nostru se pune si asupre copiilor inamicilor nostri?
Ben:Vom incepe cu cativa mai intai.Numai celor care au nevoie de ajutorul nostru.Eu deja iam ales.
Bestia : Ai facuto?
Bell:Iti dau o sansa.Cine sunt parintii?
Ben:Cruella de vile...Jafar...Regina Cea Rea...si Malefica!
Bestia : Malefica! Ea e cel mai rau personaj negativ dimprejur!
Ben:Tata, doar ascultama.
Bestia : Nici nu vrea sa aud! Sunt vinovati de infractiuni de nedescris.
Ben:Tata copiilor sunt nevinovati.Nu crezi ca merita o sansa la o viata normala? Tata?
Bestia : Presupun ca copii sint nevinovati.
Bell : Bine.Sa decis.Asa va fi.
Atunci pe Insula Pierdutilor cei patru incep sa cante Rotten to the core.La sfarsit Mal fura bomboana unui copilsi se intoarce cu spatele.Atunci vin niste oameni care cand se dau la oparte...Malefica!
Mal:Hmm.Buna mama.
Malefica:Furt bomboane,Mal? Sunt asa dezamagita.
Mal:A fost de la un copil.
Malefica : Ah! Astai fatita mea rea.
Mal ia dato mamei sale.Malefica scuipa pe ea si o puse la subrat dupa acre io datu unui om si ii spuse:
Malefica:Dao inapoi creaturii infricosatoare!
Mal:Mama...
Malefica : Sunt detaliile Mal.Care fac diferenta dintre zgarcit si cu adevarat rau.Cand am fost de varsta ta, am blestemat regate intregi.
Mal:Injurand toto imparatii.
Malefica:TU.Vino cu mine.Vezi, eu doar incerc sa te invat pe tine.Ceea ce calculeaza cu adevarat cum sa devii ca mine.
Mal:Stiu asta, si voi facd mai bine.
Malefica:Oh! Am o veste! Voi patru ati fost alesi.Pentru a merge la o scoala diferita...In Aurador.
Mal:Ce? Nam de gand sa , erg la o alta scoala unde printesele se imbraca in roz bombon!
Evie:Si printese perfecta.Ugh.
Jay:Da si eu nu fac uniforme.Doar dacai din piele.
Carlos:Am citit undeva ca in Aurador dau voie cainilor.Mama le spune animale turbate care mananca baieti si se poarta urat.
Jay latra si Carlos se sperie.
Mal:Da mam n9i mu mergem.
Malefica : Oh, gandesti putin dovlecel.Totul e despre Dominarea Lumii.Naucilor! Mal...
Ei pleaca intrun fel de casa.