Capitolul 2

430 17 0
                                    

Malefica : Vei merge.Veti gasi zana nasa simi veri aduce bagheta magica inapoi.Usor ca o pana.
Mal : Si nouace ne iese?
Malefica : Subalterni tronuri.Si coroanele lor.
Carlos:Hm, eu...eu cred ca neam imsemnat.
Malefica : Totul este despre tu si eu puiule.Te bucuri vazand oameni suferind?
Mal :Pai da.Cine nar faceo?
Malefica :Adunci adumi bageta si noi douavom vedea mai mult decat se poate.Cu acea bagheta si cu sceptrul meu, voi fi capabila sa sustin binele si raul le comanda mea!
Regina Cea Rea:A noastru!
Malefica:A noastra, a noastra. Si daca refuzi esti pedepsita pentru tot restul vietii tale draguto.
Mal : Ce?! Mama!
Amandoua isi faca ochii verzi incercand sa o intimideze pe cealalta
Mal:Of, bine! In fine.
Malefica : Am gastigat.
Regina Cea Rea : Evie.Micuta mea rea se formeaza, tevei gasi ca o printesa intrun castel mare si o soacra cu aripi.
Amandoua: Si o multime mare de oglinzi!
Evie randea.
Regina Cea Rea : Nu rade! Faci riduri.
Cruella de vile:Oh, deci, ei nu mi vor lua pe Carlos al meu,pentru ca imi va fi dor.
Carlos :Serios mama?
Cruella de vile :Da. Cinear putea sami ridice radacinile, puful de pe blana mea si sami rada picioarele?
Carlos : Da, poate o scoala noua nar fi cel mai rau lucru.
Cruella de vile :Oh, Carlos, ei au caini in Aurador.
Carlos : oh nu! Nu merg!
Jafar:deci nu va mai fo unul ca Jay.Am nevoie ee el pentru ami asorta magazinil.Ai rinut scorul? Oh.ooh.O lampa!
Jay:Tata...Am incercatdeja.
Jafar:Ah!
Regina Cea Rea : Evie nu pleaca nicaieri pana nu scapam de acest nebun, hmm.
Malefica : Ce se intampla cu voi toti? Oamemii obisnuoau sa tremure cand auzeau numele noastre! Pentru 20 de ani am cautat o cale sa scap de pe Insula.Pentru 20 de ani ei au scapat de revansa noastra...O razbunare alba ca zapada si oribila ca omul!
Regina Cea Rea : Ow.
Malefica : O razbunare pe Aladin imbunatatita cu Genie.
Jafar : O voi faca...
Malefica : Razbunare pe fiecare dalmatian las.Care a scapatdin falcile voastre.
Cruella de vile :Oh dar ei nau primit copii.
Malefica : Si eu! Malefica! Cea mai rea dintre toti, imi voi finaliza razbunarea pe frumoasa adormita si impecabilul ei micul print.Banditilor!
Toti:Da?
Malefica : Ziua noastra se apropie.E...Q...Dai ei oglinda magica.
Evie : Aceasta este oglinda ta magica?
Regina Cea Rea : Da pai nu este obisnuita so foloseasca, din nou nici noi nu suntem.
(Ambele rad)
Regina Cea Rea : Va va ajuta sa gasiti 8rice lucru.
Evie : Ca o printesa?
Regina cea Rea : Ca talia mea.
Malefica : Ca bagheta magica!Carteamea de vraji.Cartea mea.Am nevoie de Cartea aceea.In siguranta.In siguranta.Regino ajutama! Eu nu pot face asta.Gata.Vraja mea...Haide iubito.Haide.Aici este.Aici nu merge dar o va face in Aurador. Mai stii? Cand am raspandit rau si ruinam vietile.
Regina cea Rea : Ca so cum ar fi fost chiar ieri.
Malefica : Si acum iti vei face propriile amintiri Mal.Facandas acum o sati spun.Usa.Oh.
(Claxonul sun)
Regina Cea Rea : Whoo! Sa dam dru, ul la petrecere!
Cruella de vile :Carlos! Hai.
Regina Cea Rea : Cinei cea mai fumoasa dintre toate?
Evie : Eu.
Regina Cea Rea : Ah!
Evie : Tu.
Regina Cea Rea : Asa mai merge.
Jafar : Acum recita im gand, nu este echipa in eu.Oh fugi departe ma faci sa plang.
Jay :Geanta mea.
Jafar : Da.
Jay :Tata!
Jafar : Vin!
Malefica:Viitorul lumii se bazeaza pe umerii tai.Nil distruge Mal!

DescendantsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum