Jay : Sa mergem Ben.Toata echipa te asteapte.
Ben era la Mal.
Ben : Da.Pa iubito.
Ben placa.
Mal : Imi pare rau da Audrey.
Evie : Chiar?
Mal : Da.Ma simt ca si cand as fi avut um talent ca tine, si eastiacum sa se coae si sfaturi pentru frumusete.Si ea naravea nevoie de un print pentru afaceo sa se simta mai bine.
Evie : Cred cas la fel de talentata.
Mal : Si cu adevarat capabila.
Evie : Marsi M.
Jay : Da, da!
Jay era luat pe sus de echipa si laudat de prezentator.Dupa meci era ora de chimie.Evie isi cauta oglinda magica in geanta dar nu o gasea.
Profesorul : Cauti ceva? Si scoase oglinda magica din buzunar.Mersi Chad. Este placut sa vezi ca cineva respecta codul onoarei.Asta-i recomandarea mea,ca esti exclusa.
Evie : Domnule Delay, eu...
Doug : Nu-i corect.Clar ea nu a trisat, deoareca n-a vrut so faca...Ce mai conteaza?
Evie : Se numeste oglinda magica.
Doug : Nu ma ajuti.Inceteaza.Poate avea nevoie de alt creion.
Evie : De faptam asta.
Doug : Chiar nu ma ajuti.Te rog.
Evie : Te rog.
Profesorul : Daca trece testul, iti voi fa ce e al tau si voi ignora aceasta problema.
Evie datu fericitadin cap dupa care era sai rupa gantul lui Chad in pauza . Evie merse la Doug. Ii arata testul cu B+
Evie : Pentru prima data sunt mai mult decat o draguta.
Doug : Un soc, asai?
Evie : Ai fost grozav acolo.Pariez ca pot lua "A" la testul urmatorfara oglinda.
Doug : Da.Pai daca lucram impreuna poate chiar vei lua.
Mal venea.
Evie : Da.So facem im9reuna.
Mal : Aici esti! Team cautat peste tot.
Evie : Cei in neregula? Ben tocmai ma invitat la....o intalnire.
Evie : Frumos.Putem folosi asta.Pa Doug!
Doug : Pa.
Evie : Pot repara asta cu putin luciu si blush. (Catee Mal)
Mal : Nu!
Evie : Mal, pot folosi...
Mal : Nu, ,nu,nu.