5. SINIFLAR

31 2 0
                                    

5. Sınıflar için verebileceğim tavsiyeler;
*Sırt çantası çok önemli! Büyüdünüz artık! Winx, monster high falan olmaz. Eastpak, Jansport gibi markalar olabilir. Adidas, nike biraz spor. Ama her sene kullanayim diyorsaniz bu markalar iyi.(Ki her sene ayni cantayi kullanmayin. Arada degistirin bir sonraki sene icin)

*Bu sene her derse farkli ogretmen girecek. Her ogretmenle aranizi iyi tutmaya calisin. Yoksa size takabilir.

*Bilgisayar, telefon gibi seylerle daha az oynayin. Ertesi gun sinaviniz varsa hic oynamayin. Gercekten.

*Her gun dus alin. Her gun olmasa bile 2 gunde bir alin. Cunku yeni okulda kotu bir izlenim yaratmak istemezsiniz.

*Gec yatmamaya calisin. Ozellikle sabahciysaniz. Bir tek calismak icin gec yatabilirsiniz.

*Odevlerinizi eve geldiginiz gibi yapin. Boylece zamaniniz cogalacaktir.

*Dersleriniz cok onemli. Bu seneden itibaren TEOG puanlarinin %30'u 5. 6. ve 7. Sinif yil sonu not ortalamasi olacak. Bu seneden calismaya baslayin.

*Her hocanin verdigi notu onemseyin. Dosyalayin. Obur turlu yirtiliyor, kirisiyor okuyamiyorsunuz. Sinavlarda pisi pisine gidiyor.

* Sinaviniz varsa o gunun aksamina calismayin. Bir hafta önceden calismaya baslayin. Calismalarinizi da en az 30 dakika olmak uzere 7,30 dk arayla saat 19:00 dan 22:00 a kadar calisin. Bu araliklar sizin icin ideal.

* Okulun ilk gununden sevgili arayisina girmeyin. Insanlarin gozune arkadas canlisi yerine baska birsey gozukursunuz. Hatta bence ortaokulda hic gerek yok. Lisede siz bilirsiniz.

5. Siniflar icin verebilecegim tavsiyeler bu kadar. Isteklerinizi yoruma yazarsaniz sevinirim Vote bekliyoru⏳⏳⏳⌛⌛⌛

OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin