6. Sinif icin verebilecegim tavsiyeler;
* Bu sene Sosyal ve Matematik' te yeni konular var. Bana göre sosyal ve fen zordu. (Eşit ağırlığım da ben ;))
* 5'ler icin soylemistim. Asla pis kokmayin. Yaninizda deodorant veya roll-on tasiyin. Okulunuzda yasaksa gitmeden once hirkaniza, kazaginiza veya formaniza parfum sıkın. Cimrilik yapmadan bol bol sıkın.
* Eger serbest kiyafetseniz short onermem. Bence pantolon giyinin. Ustune de salas bir t-shirt giyin. Kisin hirka yerine kazak tercih edin. Daha cool.
*Eger yasak degilse telefonunuzu götürün. Serviste veya yuruyerek eve donerken sarki dinlersiniz. Yasaksa da mp3 götürün. Yaninizda kulaklik bulundurun. Telefon götürdüğünüzde kapali olsun. Asla açmayın.
* Fosforlu kalemler tercih edin. Benim aklimda daha cok kalmasina sebep oluyordu.
* Sinavlara bu seneden itibaren son gun calismayin. 1 hafta onceden calismaya baslayin. Benim bir kere matematik sinavim vardi. 1 ay onceden calismaya basladim. Zor olmasina ramen 100 aldim. Gercekten faydasi oluyor. Her gun 5 test cozun.
* Eastpak alabiliyorsaniz alin alamiyorsaniz İstanbul icin Pendik'te cakmalari var.25 liraya aldim. Hiçbir farki da yok. Soylemezseniz kimseye anlamazlar.
* Buyuk ihtimalle regl olmussunuzdur. Herzaman yaninizda ped bulundurun. Sutyeniniz veya yarim atletiniz koparsa cengelli igne olsun yaninizda.( Atas da ise yariyor sjsjsjs.)
* Cok yagli yemeyin. Sivilce yapiyor.
* Dizilerden en sevdiginiz ucluyu belirleyin. Orn: Kiralık aşk, güneşin kızları, Çilek kokusu gibi ve sadece bu dizileri izleyin. Oburleri basarinizi olumsuz etkiler.
6'Lar icin bu kadar tavsiye olarak ne istersiniz? Yoruma yazarsiniz sevinirim :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL TAVSİYELERİ
Teen Fiction-5. SINIF -6. SINIF -7. SINIF -8. SINIF Ders çalışma tavsiyeleri, Güzellik tavsiyeleri, Zayıflama tavsiyeleri, Vücuda göre giyinme tavsiyeleri Herşey burada! Sadece kızlar içindir Fazla güzellik içerir!!