ŞARKI ÖNERİLERİ

232 0 1
                                    

Merhabalaaaaar! Biliyorum ben hiç yazamıyorum buraya. Ama diğer kitabımla  ilgilendiğim için burası eksik kalıyor. Bu sefer size okul değil de şarkı önerileri vereceğim. Başlıyorum...

Şimdi alfabetik sırayla başlıyorum.(Niyeyse)

Ariana Grande dinlemeyen yoktur. Dinlemeyen varsa da bendendir. Çok tercih etmem. Ancak birkaç şarkısı var ki ben bile(!)dinliyorum. Şimdi "Dangerous Woman" güzel değil ama efsane diline takılıyor insanın. "İnto you" da çok güzel.Bir de "Side To Side".

Anıl Piyancı çok dinlenmez. Ben seviyorum ama yine de siz bilirsiniz. Ben en çok "Git"i seviyorum. Herkese de uyabilecek bir şarkı.

Avicii. Efsodur ya. "Taste The Feeling"den tutun "Waiting For Love"  gibi birçok güzel şarkısı var. Daha beğendiğiniz olursa bana mesaj atmayı unutmayın.

Şimdiiiii. Beyonce. Bayılırım (bayılmayan var mııııığğğğ?) Size önerebileceğim özellikle "7/11" var. "Halo", "Run The World" ve "Crazy Love" da çok güzel.

Bebe Rexha bu aralar favorilerimden. "No Broken Hearts" ve "Me, Myself&İ" MÜKO. 

Şimdik. Asıl favorim. Duman. Yani hangi birini önereyim. Benim için çok özel bir şarkı var "Dibine Kadar" Nedendir bilinmez diyemem beni bir sebepten çok etkiler (Kızlar Anladı ;)) "Elleri Ellerime"  "Deli" "Sor Bana Pişman Mıyım?" "Haberin Yok Ölüyorum" "Öyle Dertli" ve birçoğu. Size bir tavsiye. İlinizde Duman konseri varsa hiç düşünmeden gidin.

Birkaç şarkı daha söyleyeceğim. Demet Akalın- Pırlanta, Derya Uluğ-Okanus. Güzel şarkılar.

David Guetta: Shot Me Down,  This One's For You,  Bad, Titanium, Bang My Head.

Eypio: (Bilmeyeniniz Yoktur!) Günah Benim.

Hande Yener: Mor, Vah Vah, Emrine Amade.

İlyas Yalçıntaş: Bütün Şarkılarını Öneriyorum. Hastasıyım Adamın.

İrem Derici: Bambaşka Biri, Evlenmene Bak, Aşkolsun.

Justin Bieber: Company, No Sense.

Melanie Martinez: Cry Baby, Alphabet Boy, Mrs. Potato Head, Dollhouse.

Model: Levla Vazgeçti, Antidepresan Gülümsemesi, Mey, Müzik Kutusu, Ninni,Ellerinde Ellerim.

Mustafa Ceceli: Aşkım Benim, Kiraz, Pervane, Zillerime Basıp Kaçıyor. (Benim Gibi Cecelist olanlar zaten biliyordur. Cecelimin bütün şarkılarını öneririm.)

Multitap: Ben Anlarım.

Oğuzhan Koç: Bu Yol Uzar, Gitsem Diyorum, Berhudar Olmak Zor.

Rihanna: Bütün Şarkıları. Kadın Harikağğğ!!!

Sancak(Aşko yane): Cennet, Dili Yok Ki Gönlümün, Üşüyorum Aldırma, Gözümden Düştüğün Var, Gün Olur Beni Unutursan, Gözden Uzak, Yoksun Yanımda.

Selena Gomez: Kill Em With Kindness.

Sia: Kadın Müko Susalım. Cheap Thrills, Elastic Heart, Sweet Design.

BENLİK BU KADAR. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. SİZİ SEVİYORUM :-*






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin