" In viitorul apropiat, o persoana necunoscuta sta si priveste stelele fara numar. Priveste galaxiile. Cuprinde tot universul cu o privire fugara. Dar nici cea mai stralucitoare stea nu-i atrage atentia. Stia tot ce se putea despre ele. Aceea face parte din constelatia Orion, cealalta e steaua Polara, iar restul au nume prea complicate.
Inchide ochii si viseaza. Viseaza sa poata spune ce isi doreste. Viseaza sa poata numara stele fara sa fie considerata nebuna. Viseaza sa poata ajunge sus. Doar ca problema era ca nici ea nu stia ce reprezinta acest "sus".
Astfel, asta i-a devenit un scop principal. Avea de gand sa afle ce reprezenta acel "sus". Doar ca a uitat. A uitat ca nu era singura. Nu a realizat ca inconjurandu-se de carti se desparte de realitate. Ceea ce, nu era asa de rau daca stai sa te gandesti. Doar ca realitatea, mult prea posesiva, nu a renuntat la ea.
Astfel, i-a dat un asemenea branci incat toate cartile au zburat si in fata ochilor a vazut-o doar pe ea. Persoana s-a ridicat si-a lasat cartile pe masa si a urmat realitatea.
Si noi o sa urmam realitatea. Mereu o facem, asa ca iata-ne, in viitor indepartat al viitorului apropiat.
Persoana necunoscuta a reusit sa joace pe doua fronturi. Realitatea si visul acela de a ajunge sus. Doua batalii, mult prea dificile pentru a fi descrise. Ea a invatat sa valseze cu amandoua deodata.
Momentan, sta si se uita la stele, ca in aceea noapte de mult pierduta. Doar ca acum stie dupa ce sa se uite. Cauta cea mai nestralucitoare stea.
De ce? Pentru ca ea stie ca nestralucirea ei ascunde mistere. Mistere nemaivazute. Mistere pe care vrea sa le descopere.
Pentru ca vrea sa arate ca acea stea e cea mai stralucitoare lacrima pierduta a soarelui."
CITEȘTI
Cea mai nestralucitoare stea
Storie brevi❝ Nimeni nu se uita după stele în timpul zilei. Nici măcar ea. Nu, ea căuta diamantul galaxiei. Căuta cea mai nestrălucitoare stea❞ ✹ Nu e o poveste propriu zisă. Nu e ceva anume. E doar atât. Deci, fără aşteptări. Dedicată unei comete, care s-a î...