Aradan yıllar geçti Hakan askerden dönmüş,Ümit ise 17 yaşına gelmişti. Ümit sabırsızca:Abi ne zaman intikamımızı alacağız
Hakan:Ümit zamanı geldi
Ümit:Çok sevindi ve oley be dedi.
Hakan:Ümit beni takip dedi.Hakan duvara 3 kez dokundu ve duvardan bir kapı çıktı kapıda dokunmatik el şifresi vardı elini kapıya deydi ve her yerde silah vardı sniper dan Rpg ye kadar vardı. Hakan:Bundan sonra benim sana öğretmemle burada hazırlanacaksın dedi.Ümit:Hep düşündüğüm gibi oley be.Aradan yıllar geçti ikiside iyi dövüşüyor ve intikam ateşiyle yanıp tutuşuyorlardı. Hakan:Ümit plan şu içeri gireceğiz ve onlar'dan intikamımızı alıp çıkacağız dedi. Ümit:Abi bu bina çok iyi korunuyor içeri girmeden bizi delik deşik ederler iki kişi yapamayız dedi. Arkadan bir kaç kişi içeri yürüyerek aynı anda 2 kişi olmayacaksınız ki bizde varız dedi.Ümit:Abi bunlar kim dedi kalın bir sesle.Hakan:Bize yardım edecek dostlar dedi.Ümit:Yani biraz daha açık konuş.Hakan:Şu kız olan'ın ismi Mina, Çok iyi araba ve motor kullanır,bu koca adam Cemal,birşeyleri kırmada üstüne yoktur ve Mina gibi iyi silah kullanır,bu Doruk doktorumuz ve bu da Semih, kendisi nişancı'dır. Mina sert bir sesle: Anladın mı.Ümit:Peki yalan söylüyorlarsa.Cemal sert bir sesle:Sen ne demeye çalışıyorsun lan. Ümit:Sadece size güvenmiyorum dedi.Cemal:Belki şimdi inanırsın dedi ve bir yumruk patlattı.Ümit bayıldı.Hakan:Tamam sakin olun. Ümit'in ona vuracağını zannetti ve Ümit'in bayıldığını fark etmedi. Cemal:O bayıldı.Mina:Artık anlamıştır niyetimizi.Ümit:Tamam bir daha vurmayın yeter dedi korkmuş bir sesle.Ümit:Peki sizin derdiniz ne?Doruk:Daha bilmiyor mu?Hakan:Hayır doğrusunu söylemedim.Ümit:Durun durun ben ne kaçırdım şunu tek tek adam gibi anlatın.Cemal:Bak düz gün konuş çakarım ağzına gene dedi ve yakınına yaklaştı tam yumruk atacaktı ki Semih araya girdi ve şunları söyledi:. Hey hey sakin olun dedi.Ve onları ayırdı.Semih:Sizin babanız ve bizim babamız kirli işlerle uğraşıyorladı ama artık bırakmak istediler dedi Nazif iti babamıza son iş dedi ama yakalanma ihtimalleri çok yüksek ti ve onlar bir takımdı liderleri Hamdi abi idi.Nazif bey kabul etmeyince onlar'da oradaki herkesi vurmuş ama bir kişi hariç Nazif beyin küçük oğlu Latif bey hariçCemal sinirlendi ve:Onlara bir daha bey dersen seni döverim anladın mı.Semih:Pardon Nerede kalmıştım.Ümit:En son Latif bey dedin.Cemal:Yeter lan o itlere bir daha bey demeyeceksin anladın mı dedi ve bir kez daha geçirdi.Ümit yere düştü ve:Korkak bir sesle tamam abi ama biz takım değil miyiz dedi.Cemal:O zaman itlere bey deme dedi bağırarak.Semih:Neyse Latif hayvanı hariçCemal:AferinSemih:Latif büyüyünce babalarımızın evine bombalatmış büyüyünce derken 5 yıl sonra yani 20 yaşındayken.Ümit:Peki hepimiz'in kurtulması tesadüf'mü?Mina:Evet ama hepimizin'de bir kardeşi vardı patlamada öldü dedi sert bir sesle.Hakan:Kimsenin sorusu kalmadıysa herkes hazırlansın intikamımızı almaya başlayalım.Herkes silahlarını aldı hazırlandı Doruk karargahta kalacaktı çünkü hem teknolojiyle arası iyiydi hemde o vurulursa diğerleri vurulunca kim onları iyileştirecekti.Hakan:Hadi herkes hazır mı? Cemal,Mine,Semih,Doruk:Hazırız komutanım.Ümit şaşırdı bozuntuya vermedi hazırız komutanım dedi.Sonradan anladı ki aralarındaki toplantıda herkes ona oy vermiş o seçilmiş.Ümit:Peki neyle gideceğiz yoksa araba mı yok yok helikopter mi anladım uçakla mı. Cemal:Kapa çeneni. Semih:Sakin ol Cemal Ümit minibüsle gideceğiz.Hakan:Mina sen direksiyona geç Cemal sende ön koltuğa otur.Cemal ve Mina:Emredersin komutanım.Ümit:Arkası limuzin gibiymiş.Hakan:Mina. Mina anlar ve teknoloji düğmesine basar her yerden bilgisayar çıkar. Ümit iyice şaşırır ve:Ne oldu lan bu arabaya.Cemal:Ümit azıcık ciddi ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara para intikam
JugendliteraturOkumanızı rica ederim her şey 2. bölüm de başlıyor.