Yıl 1988 Ümit adlı bir çocuk doğdu. Babası Hamdi, annesi Ayşe,abisi Hakan aralarında 5 yaş var.Bu aile varlıklı bir aile, ateri oyunundan televizyona kadar herşey var.Kendi evleri ve kiracıları var fakat Hamdi beyin ne işlerle uğraştığı meçhul.
Bir akşam herkes uyurken evden hem çok fazla gürültü hemde çok fazla duman çıkıyordu.Ümit abisine: Abi noluyor bu sesler ne diye seslenir.Abisinden cevap gelmez.Abi diye tekrar sorar bu sefer cevap gelir kardeşim bir bomba patladi babamın işleri düşmanları yapmıştır.Neden yapsınlar babamız kirli işlerle uğraşıyor.Ne gibi.Uyuşturucu gibi.Nee.Annem ve babama noldu nerdeler.Abisi:Onlar yukarıda birer yıldız oldular dedi ikisi beraber ağladığlar.
Aradan yıllar geçti ve iki çocuk mahalle sakinlerinin yardımıyla bir barınağa yerleştirildiler.Hakan 20 Ümit 15 yaşındaydı.Okullarını diğer evleri satarak kolejlerde bitirdiler ve babasının düşmanları onların o patlamada öldüklerini sanıyorlarďı ama onlar intikam için yaşıyorlardı.
Hakan'ın askere gitmesi gerekiyordu zaman gelmişti kapısı çalındı 2 yıl Erzurum'du gitmesi gereken yer. Ümit:Abi gitme intikamızı almalıyız. Abisi:Onu da alıcaz biraz bekle.
Ümit herzaman babasının niye öldürüldüğünü anlamak istemiş ama anlamamıştır.
Hakan yıllarca bunu araştırmış ve babasının uyuşturucu kaçakcısı olduğnu öğrenmişti ama niye öldürdüler bu nu da öğrendi sebebi onun artık uyuşturucu kaçakcısı olmak istememeseydi Nazif onlar patronuydu o izin vermedi Hamdi bey ise onu öldürdü Nazif beyin oğlu Latif bey onu öldürdü.