3.Bölüm İntikam Başlıyor.

11 0 0
                                    

Mina:Geldik.Cemal:Heyecanla kapıya yönelir ve hadi şunları indirelim der.Hakan:Cemal bekle.Beni dinleyin.Şimdi kapıda iki tane koruma var Ümit ve Cemal onları halletsin,Mina Dorukla bağlantı kur o da kamerayı devre dışı bıraksın,Semih senle ben logar'a gireceğiz,Cemal korumaları hallettikten sonra arabaya binin ve Mina arabayla hızlıca içeri girsin,zaten bunla it kopuk takımı halledersiniz sonra binaya girin,ilk üç katta adam yok ama çeşitli bubi tuzakları var Doruğa söyledim o halledecek sonraki beş katta işiniz zor ama biz Latifin karargahına sızı caz it herif aşağıya gizli bir karargah yapmış anlaşılmayan yoksa hadi operasyona başlayalım.Ümit,Cemal,Semih,Mina hep bir ağızdan:Emredersiniz komutanım.Bu arada emir komuta Cemal'de.

Hakan:Cemal başlayın,Semih hadi gel gidiyoruz. Cemal: Merhaba ben sizi bir dövecektim'de dedi ve adamın birine kafa attı adam yere düştü onu öldüresiye dövdü aynı sırada Ümit adama bir yumruk atmayı denedi ama adam Ümit'in kolunu tuttu ve bir kafa attı,Ümit yere yığıldı Ümitti döverken Ümit: Abi bi sakin ol ya dedi ve cebinde bıçağını çıkardı adama sapladı adam karnından bıçağı çıkardı ve uzak bir yere fırlattı Ümit onun cebindeki bıçağı aldı ve yeniden adama sapladı adam gene karnından bıçağı çıkardı ve attı.Cemal adamı döverken Ümit'in dayak yediğini fark etmedi Mina baktı olmuyor adam 1 el ateş etti adam cebindeki silahı çıkardı Mina'ya ateş açtı Mina siper aldı sonra iki el ateş etti ve adamı öldürdü Mina'nın silahında susturucu vardı ama adamda olmadığı için düşmanlar fark etti onları. Cemal:Herkes arabaya dedi.Herkes arabaya geçmişti Cemal'in emri üzerine arabayı kapıya sürdü ve herkesi silahla hakladılar. Cemal telsizle:Komutanım biz içeri giriyoruz dedi.Hakan anlaşıldı dedi.

Semih :Komutanım it sürüsü uyanmış.Hakan:O zaman uyutalım. İki side ateş açtılar attıklarını vuruyorlardı ama bir türlü bitiremiyorlardı ama sonunda etrafta onlardan başka yaşayan yoktu Hakan: Semih kademeli çıkıyoruz.Semih son anda duvarın arkasına sinen nişancıyı gördü ve komutanım nişancı dedi ve 1 el ateş etti nişancı vurulmuştu.Hakan sevinç dolu bir sesle:Aferin aslanım.

Cemal telsizden:Doruk tuzakları hakladın'mı? Doruk dalgacı bir sesle:Hayır onları devre dışı bıraktım bu arada o katta 3 adam var haberiniz olsun.Cemal tam sinirlendi ve kızarak cevap veriyordu'ki Ümit: komutanım itler geliyor dikkat edin ve 3 el ateş etti 3'de isabetli hepsini kafasından vurmuş.Cemal:Aferin lan öğreniyorsun.Hadi üst katta gidiyoruz.Çocuklar dikkat edin şimdi ansızın çıkabilirler.Mina ve Ümit:Emredersiniz komutanım.O sırada teröristler ateş açtılar Ümit'in bir anlık dalgınlığı vurulmasına neden oldu 2 omzuna'da kurşun geldi daha ateş açılıyordu ki Cemal onu tuttu ve sipere indirdi.Cemal,Mina ve Ümit köşeye sıkışmıştı Ümit gene bayıldı Cemal:Mina biraz'dan ateş aç ben sürünerek yanlarına gideceğim kaç kişi olduklarını gördün mü?Mina:Komutanım ben 7 kişi saydım.Cemal: Yanında patlayıcı var mı? Mina:Sadece el bombası var ama atarsak itlerin takımı daha hızlı gelebilir.Cemal biraz düşündü:Koru beni Mina.Mina silahını aldı ve ateş açmaya başladı bir'ini vurmuştu.Cemal sürünerek ilerledi ve sonunda kalktı bıçağını fırlattı bir adamın kafasına isabet etti cebinden silahını çıkardı ve 3 el ateş etti 3'ü de isabetli 3 kişiyi öldürmüş' tü.Mina'nın vurduğuyla 2 kişi kalmıştı.Cemal ikisinde yakalarından tuttu ve onları 'da öldüresiye dövdü.Cemal:Mina Ümit'i güvenli eve götür Doruk ona baksın sonra geri gelirsin.Mina:Ama sizi yalnız bırakırsam ölebilirsiniz.Cemal sert ve kızgın bir sesle:Sen ne zamandan beri emirleri dinlemiyorsun çabuk güvenli eve git bu bir emirdir.Mina:Emredersiniz komutanım.

Hakan:Semih şu kapıyı kırarsak karargah.Semih:Evet komutanım ama bunu ancak C4'le kırarız o 'da güvenli evde kaldı.Hakan:Semih yanında buz var mı?Semih:Komutanım Doruk vermişti yaralanma olursa diye ama ne yapacaksınız ki?Hakan:Peki çivi var mı?Yok ama şurada tamirci bir terörist vardı hemen alıp geliyorum komutanım.Hakan:Dur daha söyleyeceklerim bitmedi Semih el bombası var mı?Semih:4,5 tane var komutanım ben gidip geliyorum.Hakan:Tamam.Semih tamirci teröristin oraya geldi tam çiviyi aldı ki bir terörist bir yumruk attı Semih de aynı şekilde cevap verdi ve sonunda teröristi öldürdü.Semih:Komutanım getirdim.Hakan hepsini aldı ve kapının önüne dizdi.Hakan:Semih azıcık uzağa gidelim.Hakan:Tamam şimdi bombayı vur.Semih bombayı vurdu.Ama sonra gıcır gıcır ses geldi ve kapı düştü.Hakan:İşe yaradı hadi gidelim.Karargaha gelmişlerdi etrafı kontrol ettiler bir kişi vardı dosyaları yakıyordu ki Semih onu vurdu ondan başka kimse yoktu sonra bir helikopter gördüler Latif kaçıyordu.Hakan bir iki el ateş etti ama etkisi olmadı.Hakan sinirli bir sesle:Semih aslanım şu dosyaları al toplanalım gidiyoruz.

Cemal vurulmuştu 2 mermi vardı karnında ama 6. katta gelmişti.Kendi kendine mermim de bitiyor,neyse hala ellerim var sonuçta.O sırada 50,55 kişi Cemal'le geliyorlardı Cemal odaya doğru koştu dolabı siper gibi kullandı teröristler Cemal'le teslim ol dedi.Cemal sert bir sele kolaysa teslim al lan.Terörist komutanı:Siz beşiniz çabuk şu adamı alın.Teröristler odaya geldi o sırada Cemal birini aldı odanın bir duvarına attı diğer üçünü de indirdi sonra kalan teröriste baş başa kaldık dedi tam o sırada terörist cebinden silahını çıkardı çık dışarıya çık dedi.Cemal seri bir bilek hareketiyle adamın silahını aldı ve tam kafasından vurdu. Cemal:Lan it bütün itlerini öldürdüm sıra sende.Ve dışarıya teröristlerden aldığı silahla ateş açtı.Teröristlerin komutanı:İçeriye bayıltıcı sis bombası attın sonra Halit içeri gidin alın şunu.Teröristler:Emredersin Cafer komutan.Ve çok geçmeden içeriye sis bombası atıldı.La bu bayılmış hadi adam uyanmadan bağlayın sonra arabalara binin gidiyoruz.

Hakan:Semih Cemal bu katta da yok telsizede cevap vermiyor ne oldu buna.Semih:Bilmiyorum komutanım.

Mina Cemali bıraktığı katta gitti yoktu diğer katlara gitti ölü teröristleri gördükçe Cemal buradan geçmis herhalde diye kendi kendine sölendi en son pencereden baktı ve beş altı arabanın yola çıktığını gördü telsizden komutanım arabaya gidin Cemal komutanı kaçırıyolar.Hakan:Semih koş koş.Sonunda Mina direksiyona geçti gaza bastı ve sonunda öndeki arabayı yakalamıştı.Semih hemen silahıyla lastiği vurdu içeri baktı kimse yok hemen Minaya devam et devam dedi.Cafer teröristlere emir verdi arabayla önlerini kesin bizim gitmemizi sağlayın.İki araba önlerini kesicekti ki Mina drift attırdı ve kaçmayı başardı.Hakan:Bunlar geri önümüzü kesmeye çalışacak Semih yan arabaya atlada şunları uzaklaştır.Tam o sırada Semih yan arabaya atladı Şöförle beraber beş kişilerdi silahını aldı şöförü vurdu ve araba bi sağa bi sola gidiyordu ki hepsini indirdi ve arabanın başına geçti o sırad Hakan telsizden:Semih bizim arabaya atla.Semih arabaya atladı o sırada birden arabada Cemali gördü çok şaşırdı bozuntuya vermedi.Karargehta olayları anladı.Hakan Ümite çok üzüldü ama iylestiğini görünce sorun kalmadı.Mina üzüntülü bir sesle pekiya şimdi napıcaz?Hakan:Yerlerini testpit edelimde sonra düşünürüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara para intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin