Bölüm & 1

42 5 3
                                    

Adım Derin. 16 yaşında her istediğini yapan bir kızım. Annem ve babam beni kısıtlamıyor.Bunun avantajları da var dezavantajları da . En yakın arkadaşım Beste. Annemin doğurmayı unuttuğu kız kardeşim. Her birşeyim o benim. Erkek konularına girecek olursak sevgilim oldu ama hiç aşık olmadım. Ben hiç bir zaman aşık olamazdım. Ben hep bu düşünceyle büyüdüm. Hiç bir zamanda bu tür işlerim arkasından koşmadım. Anlayacağınız kendi istediklerimle , başkasını düşünmeden yaşadım.

Şu anda İstanbul'un en işlek caddelerinden biri olan Taksimdeyim. Her zaman gittiğim kafeye doğru yol alıyorum. Sokakta binlerce insan bir işin peşinde hepsinin bir hikayesi var, hepsinin bir acısı , bir üzüntüsü var. kapının önüne geldiğimde kapının kulpunu yavaşça aşağı indirdim. Kulağıma aşina olduğum şıkırtı geldi. İçerisi biraz sakindi bu benim işime gelmişti açıkçası. Selma hanıma selam verip en köşedeki yuvarlak masaya oturdum. İki sandalyesi olan, üzerinde sonsuzluk işareti olan örtü ve bir peçetelik bulunan şirin bir masa. Bugün soğuk olduğundan sıcak çikolataya karar vermiştim. yaklaşık 5-6 dakika sonra tweety desenli bir kupa bardakta sıcak çikolatam gelmişti. Elimde geçen gün aldığım bir roman , kulağımda sakin bir müzikle sıcak çikolatamı içiyordum. Bana göre en büyük huzurlardan biri de buydu.

İkinci sıcak çikolatamı bitirmek üzereydim ki dışarıda güçlü bir gürültü patladı ve kafenin bir camı ufak parçalara dönüştü. Ani refleksle masanın altına girip başımı korudum. Masanın altından gördüğüm tek şey karşı mağazanın önündeki kahverenginin en koyu tonuydu ....

SAKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin