4&Bölüm

4 0 0
                                    

Yaninizda 4 saat boyunca horul horul horlayan bir arkadaşınız varsa işler cok zordur. Mesela benim o dısarıdan naif ve zarif olarak gorunen Beste arkadaşım yanimda bir ayidan farksiz sekilde horluyor. Ve ben bunu çekmek zorundayim. Neyski sadece yarim saatlik yol kalmisti. Bende ayaga kalkip kollarimi esnettim. Otobüse göz gezdirdiğimde hemen hemen herkesin uyuduğunu gördüm. Tekrar yerime oturdum. Başımı cama yasladim ve yolu izlemeye başladım. Ne kadarda garipti sanki bütün herşey aynıydi ve ben bu sradan dünyanın kız kulesiydim sanki. Bu cümlefe ego sıfatına ait birsy yok sadece hayat sadece sıkıcı. Aklımdan kurduklarimın yanında bir benzeri yok. Ama şöylekı bana benzer bi insan olduğuna inanıyorum erkek kız ci siyet önemli degil benim icin sadece aynı kafa gerek diyeceksiniz Beste. Beste benim kardeşim olduğu için aynı kafadan olduğumuz için degil bana iyi geldiği için kardeşiz. Ben bunlari düşünürken gelmişiz bile. Herkes bavulunu alip otele yürüyordu bende Besteyi uyandırıp bavulumu almaya gittim.
Otel odasina vardiğimizda direk banyoya girdim. Kisa bir duş alip ciktim. Karnimin verdigi sinyanlere bakarsak acıkmıstim. Aşagıya indiğimde yemek bölümü olduğu düşündüğüm kısma girdim. Bana yetecek kadar yemegi alıp Besteyi aramaya başladım oda yemk alıyorsu. Yanın gidip
-selam
-selam Derin
-çok açıkmısım ya
- bende valla biraz daha konusursan seni yiyicegim Derin çekil.
-tamam sakin ol dostum.
Birlikte gülüserek masaya gittik.
Yemeklerimize yumulmuşken masamizdaki sandlye çekildi .
********

Selam uzun bir aradan sonra merhaba votelemeyi unutmayin 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin