Bölüm & 2

44 4 3
                                    

_Yani inanamıyorum !!! Biz yani gidiyoruz yarın. Bu müthiş bir şey. Derin bir tepki versene  !!!!!

_Beste hiç havamda değilim. Zaten senin zorunla gidiyoruz. Benim burada biriciğim ölmüş sen nasıl mutlusun . 

 Evet benim kuşum ölmüştü. Onu 8. sınıfın sonlarına doğru almıştım. Ogün bugündür ona çocuğum gibi bakarım. Neden ölmüş bilinmiyor. Bestenin bahsettiği de okulun bizi İzmir'e 3 günlük seminer gibi bir şeye götürüyor. Beste'ye göre bu dünyanın en sevindirici haberi. Yarın sabah 9 da yola çıkılacak perşembe sabahı geri dönülecekmiş.

_Ne biliyorsun belki hayatının aşkıyla karşılaşacaksın .

_Ne saçmalıyorsun Beste sevmiyorum böyle şeyler anlamıyor musun  ?

_Üffff tamam be normal  dostlar birbiriyle erkek felan keser sen ancak salatalık kes Derin. 

_Tamam Beste sen iyice saçmaladın. Hadi benim uykum var burada mı kalıyorsun yoksa eve mi gideceksin ?

_İyi be eve gitsem iyi olacak babaanneme ilaçlarını felan vermem lazım. İyi uyu yarın müthiş bir gün bizi bekliyor olacak. Öpücük öpücük bay bay .

_Oraya senin zorunla gittiğimi bir kere daha hatırlatmak istiyorum. 

_Seni duymuyorummm 

_Of Beste off 

*****

Beste gittikten sonra evde kendime sıcak çikolata yapıp kitabımı okuyordum kitabın bitimine az kalmıştı ki kapı hararetli bir şekilde çalmıştı. Merdivenleri 2'er 2'erli atlayarak indim. 

Kapıyı açtığımda ıslak bir şekilde annem ve babamı gördüm. 

_Aç kızım aç. Kesin hasta olucağız biz yarın. 

_Aylin abartma biraz ıslandık sadece.

_Anne hemen içeri geçin size adaçayı getireyim.

_Olur kızım olur.

Mutfağa girip poşet adaçaylarından iki tane aldım ve suyu ocağa koydum. 3 dk geçmemiştiki su kaynadı. Hemen iki fincan alıp ada çayını içine attım. Sıcak suyu da ekleyip salonu girdim.

_Saol kızım. Anneme gülümseyerek cevap verdim. Tam merdivenlere yönelmiştim ki 

_Kızım geç otur seninle bir şeyler konuşacağız. Dedi babam. Koltuğa otururken 

_ Ne konuşacaksınız baba ?

_ Kızım bizim şirket Fransa da çok büyük bir antlaşma yapmış. Bende Şirketin dosyaları ve antlaşmalarıyla ilgilendiğim için Fransa'ya gideceğim.

_Ve bende babanla tatil amaçlı gideceğim. İstiyorsansa sende gelebilirsin. Ancak yarın sen İzmire gidiyorsun bizde yarın Fransaya hangisi gitmek istersin ?

Ben normalde olsa Fransa 'yı seçerdim. Ancak Beste söz vermiştim. Bu nedenle İzmiri seçtim.

_Ben arkadaşlarımla İzmire gitmeye karar kıldım anne.

_Tamam kızım. İstiyorsansa  git uykunu al yarın yorgun olma. 

_Tamam anne iyi geceler.

Merdivenleri hızlı bir şekilde çıktım. Odama geldiğimde Gardırobun üstündeki valizimi aldım. İçine 2 t-shirt , 2 şort ,1 elbise birde pijama koydum. Ve diğer ıvır zıvırları işte. Yatmadan önce sosyal medyalara baktım. Facebook 'u açtığım bir arkadaşlık isteğe gelmiştim. Tıkladığımda Deniz Alakara isimli bir erkek çıktı. Sonra bir şey olmaz deyip kabul ettim. Bilgisayarımı tam kapatıyordum Facebook'tan bir mesaj geldi....

Biraz geç geldi kusura bakmayın cidden zamanım yok okul zamanı çokk yazacağım 


SAKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin