Burçlar, Burçlarr...

2.3K 55 18
                                    

KOÇ BURCU KADINI

Eğlence, çılgınlık, heyecan ister... Düğünün de en az hayatı kadar heyecan verici olması ve ayaklarını yerden kesmesi gerekir. Yeni evine hemen alışır. Aşkı derin ve tutkulu bir biçimde yaşar. Bir aile kurduğu bilincini taşır; dolayısıyla para artık önemlidir.

Hayalindeki balayı: Uzak doğu ülkeleri veya alışverişten uzak olmayan bir küçük ada tatili.

Düğün hediyesi: Koç kadınına asla bir tava hediye etme cesareti göstermeyin! İç çamaşırı, gecelik gibi eğlenceli alternatifler hoşuna gider.

Makyajı: Gözlerde siyah far, uğurlu rengi ateş kırmızısı tonlarındaki iddialı bir kırmızı ruj tonunu tercih etmelidir. Kırmızı ruju, Koç kadınının cazibesine cazibe katacaktır.

Eş olarak Koç: Eğer ortada her şeyi yapabilen bir süper kadın varsa, bu bir koç kadınıdır. Çoğu zaman meydan okumayı ve mücadele etmeyi sever. Yeni evine hemen alışır. Aşkı derin ve tutkulu bir biçimde yaşar. Bir aile kurduğu bilincini taşır; dolayısıyla para artık önemlidir.

BOĞA BURCU KADINI

Karanlık, mumlarla ve çiçeklerle süslü bir ortam tabii biraz da romantizm olan bir yerde evlenmek ister. Her şeyden önce Boğa kadınları kendilerini güvende hissetmek isterler. Fakat bu Boğa kadının para kazanmayacağı anlamına gelmemelidir.

Hayalindeki balayı: Okyanusta açılan lüks bir gemi seyahati veya teknolojiden uzak bir adada balayını geçirmek ister.

Düğün hediyesi: Boğa kadınları şık mutfaklardan hoşlanır. Bu yüzden ona düğün hediyesi olarak her şeyden iki tane alın.

Makyajı: Boğa burcu kadını makyaj yapmayı, güzel kokmayı, bakımlı olmayı ve alımlı görünmeyi sever. Uğurlu taşı zümrüt renginde bir kalem ya da far ile göz makyajı yapabileceği gibi, dudaklarında pastel tonlardaki rujları tercih etmelidir.

Eş olarak Boğa: Her şeyden önce Boğa kadınları kendilerini güvende hissetmek isterler. Eğer finansal olarak bu güven sağlanırsa, kendisi bunu fak edecek ve geri kalan işlerle ilgilenecektir. Fakat bu Boğa kadının para kazanmayacağı anlamına gelmemelidir.

İKİZLER BURCU KADINI

Müziği, dansı ve egzotik kokteylleriyle adından söz ettirecek tam bir parti şeklinde bir düğün ister. İkizler, diğer burçların arasında en kozmopolit an olanıdır. Sizi ihtiyacınız olan bütün önemli insanlarla tanıştırabilir. Ayrıca, harika bir dosttur.

Hayalindeki balayı: bir İkizler kadını için nerede olduğundan çok, ne kadar rahat ettiği önemlidir. Dolayısıyla, rahat edeceği, hizmette kusur edilmeyen lüks bir tatil köyü onun balayı hayalidir.

Düğün hediyesi: Asırlar boyu pırlanta kalıcı bir simgesidir aslında. Sevdiklerinize dostlarınıza sürpriz hediye olarak pırlanta takı almak isteyebilirsiniz..

Makyajı: İkizler kadınını makyajda yeni şeyleri denemeyi sever. Enerjisini ortaya çıkaracak olan ve uğurlu renkleri olan beyaz ve mavi tonlarındaki bir göz makyaj stili, pembe parlatıcı ruj bu burç kadını için idealdir.

Eş olarak İkizler: Diğer burçların arasında en kozmopolitan olanıdır. Sizi ihtiyacınız olan bütün önemli insanlarla tanıştırabilir. Ayrıca, harika bir dosttur. Sır saklar ve elinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışır. Çözüm odaklıdır.

YENGEÇ BURCU KADINI

Geleneksel olanı sever Bir kır düğünü tam yengeç kadınına göredir. Eğer bir Yengeç kadınına aitseniz bu onun hayatıdır. Reddedilmeyi bilmez ve hayatından gitmemeniz için önünüze bütün engelleri koyar

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin