Koç burcunun aşkı
Azimli ve biraz da dalkavuk olmanız gerekiyor. Koç'lar fark edilmeyi sever ve ona gösterdiğiniz ilgi ve sevginin tadını çıkarmak ister. Benmerkez sayabileceğimiz bu kişi, her zaman kendinden bahseder. Kendi ayakları üstünde rahatça durabileceğinden, sizden de bunu bekler.
Boğa burcunun aşkı
Onun hayatınızın aşkı olduğundan ve ona sadık kalabileceğinizden emin olmalısınız. Bu burç hareket ve denemelerin değil, tek bir insanla güvenli bir hayatın burcudur. Değişiklikten hiç hoşlanmaz ve onunla birlikte olmak için ona ayak uydurmak size kalır. Görünüşünüze gösterdiğiniz özeni ona vereceğiniz hediyelerle perçinlemelisiniz.
İkizler burcunun aşkı
Sadece kendiyle olabileceği, sadece kendine hesap vereceği, sizin asla girmeyeceğiniz ve bunu talep etmeyeceğiniz bir alanı olmak zorundadır İkizler'in. Bu burç insanının duyguları yerine düşüncelerini dinlediğini göz önüne alarak onu kendinize bağlayabilirsiniz ancak ne olursa olsun tamamen, her şeyiyle sizinle olmasını bekleyemezsiniz.
Yengeç burcunun aşkı
Kabuğundan çıkarılması gereken duygusal ve hassas bir ruha aşıksınız. Sessiz ve utangaç biriyle karşı karşıyasınız ve onun için vazgeçilmez olmanız göstereceğiniz peygamber sabrına, anlayışa ve onda oluşturacağınız güven duygusuna bağlıdır. Bunu sağladığınızda hayatının her noktasında sizi ilk sıraya yerleştirecek ve karşılık olarak bunu sizden de bekleyecektir.
Aslan burcunun aşkı
Sırtını sıvazlamayı başardığınız ölçüde hayatınızı baştan sona renklendiren tutkulu bir aşıkla karşı karşıyasınız ancak sizin için yaptıklarını, anlamını sürekli farkında olmak ve onu motive etmek zorundasınız. Aslanlar bütün o heybetli, kendine güvenen, ortalığı titretecek görünümlerinin altında oldukça utangaçtırlar. Onaylanmaya ve takdire herkesten fazla ihtiyaç duyarlar.
Başak burcunun aşkı
Onu detaylarla etkiler, çok çaba harcayarak keşfettiğiniz ve hareket etmek için biraz emir beklediği yönünü keşfedip gerekli noktalarda müdahale ettiğinizde büyük bir zafer kazanırsınız. En ufak ayrıntılara takılışı, baktığında mükemmeli görüşü yüzündendir. Sizde de aynı durum söz konusu olacaktır mutlak.
Terazi burcunun aşkı
Ona ilgi gösterin ve destekleyin. Kısa süre sonra bir de bakarsınız hayatının en özel yönlerine kadar sizinle paylaşması yetmezmiş gibi size kendini adamış sadık bir eş sahibi oluvermişsiniz. Sorun bu bağlılığı sadece size değil etrafındaki herkese; ailesine, arkadaşlarına tanıdıklarına da göstermesidir.
Akrep burcunun aşkı
Hareketlerinizi en ince ayrıntısına kadar çözebilen ve her değişimi fark eden Akrep'le birlikteliğinizde ilginiz ve adanmışlığınız her zaman maksimumda olmalıdır. Sır saklayamazsınız, anında yakalar. Dürüstlüğünüzün size fazlasıyla artı puan sağlayacağı bu ilişkide duygularınızı en ufak dalgalanmalara kadar ona hissettirmeniz onu mutlu edecektir.
Yay burcunun aşkı
Ona karşı dürüst olmalı ve bağımsızlığına saygı göstermelisiniz. Kendiyle baş başa kalmayı seven ve çok zor bağlanan Yay'ı kıskanmamanız gerektiğini kafanıza kazıdıktan sonra her konudaki bilgi ve deneyiminin yanında oldukça keyifli muhabbetini paylaşmaya başlamalısınız.
Oğlak burcunun aşkı
Tam bir işkolikle berabersiniz; ancak onu yanlış anlamayın. O size paranın satın alabileceği en güzel hediyeleri bulmak için bu kadar çalışıyor ve ihtiyacı olan sizin destek ve ilginiz. Her an onun aklındasınız, bunu size çoğunlukla gösteremeyecektir ancak hislerinize güvenin.
Kova burcunun aşkı
Gördüğünüz görebileceğiniz en özgürlüğüne düşkün insanla karşı karşıyasınız. Bu konuda en ufak kıskançlık, sitem veya surat asılmasına gelemez.
Balık burcunun aşkı
İnsancıl, şefkatli ve nazik bir biçimde size her türlü hava koşulunda yanaşıp kendinizi güvende hissedebileceğiniz bir liman sağlar. Yolculuğunuza devam etme konusunda da her zaman onun desteğine güvenebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar
Non-FictionMerhaba ^-^ Bu kitapta burçlarla ilgili yazılar paylaşıyorum. Umarım ki beğenirsiniz... :D Kısaca bir şey de söylemek istiyorum. Burçlara inanmayan kişiler de var bilindiği üzere. Tabii ki inanmalarını söylemeyeceğim. Burçların yükseleni de var, bu...