Ráno jsme s Lily vstaly mezi posledníma.Když jsme vylezly z koupelny všechny holky už byly pryč.Tak jsme se rychle oblíkly a šly na snídani.Na schodech jsme potkali kluky.
,,Dobrý ráno holky,, řekli všichni tři zároveň.,,Dobrý kluci,,jsme jim pozdrav vrátily a společně jsme se vydali na snídani.
Po cestě na snídani nám vykládali,co se všechno nového dozvěděli od kluků.
Na snídani jsme si všichni dali cereálie.Hned po snídani nám začínala první hodina.A to byla hodina obrany proti černé magii.Ta proběhla celkem v klidu,protože jsme si opakovali obraná kouzla z loňska.Potom nás čekala dvouhodinovka létání a jako poslední byly lektvary.Lektvary jsme měli společně se Zmijozelem.Zároveň to byla jediná hodina ve které Lily nevynikala.Jinak v ostatních předmětech excelovala.Ale na lektvary byl nejlepší Severus Snape.
Severus je už od dětství Lilyiným nejlepším kamarádem.Znali se ještě předtím,než nastoupili do Bradavic.Protože oba dva jsou z mudlovského světa.Lily byla dcera mudlovských rodičů,zato Severus byl poloviční mudla,matka byla čarodějka a otec mudla (tak mu někteří začali říkat princ dvojí krve).A zbytek naší party,což jsme byli:já,James,Remus a Sirius ,jsme měli za rodiče kouzelníky(a mimochodem jsme se s klukama taky znali od dětství)
Po lektvarech jsem se vydali na oběd.Daly jsme si výborná medová kuřecí stehýnka s rýží a po obědě jsem s klukama vyrazila k jezeru.Lily se od nás odpojila,protože se domluvila na odpolední program se Severusem.To nám ale nijak nevadilo.Roztáhli jsme si piknikovou deku,Remus donesl Bertíkovy fazolky a vzpomínali jsme na naše společné chvilky z dětství.Bylo to po dlouhé době zase pěkně strávené odpoledne.A když už se začalo stmívat,sbalily jsme deku a vrátily jsme se zpátky do hradu,aby jsme nedostaly hned první den školní trest.To by byl totiž náš nový rekord.
Na schodech jsme potkali Lily,která se taky vracela ze svého odpoleního proramu.Po příchodu do věže jsme si ještě na chvilku sedli ke krbu ve společence.Lily nám vyprávěla,co celý odpoledne se Severusem dělala.Jak jsem ale říkala na začátku,nebyli jsme tam dlouho.Po chvilce jsme se s klukama rozloučili,a šli si lehnout, protože už bylo něco po půl 1.
Tak jsme si popřáli dobrou noc a vydali se do svých ložnicí...
ČTEŠ
Deník Jane Lockwoodové
FanfictionPříběh se odehrává za doby ,,slavných pobertů,,a popisuje poslední roky v Bradavicích studentky Jane a jejích přátel...