Bylo 1.září a já jako každý rok čekala i se zbytkem mých spolužáků na vlak do Bradavic.V davu rodičů a spolužáků hledám svoji nejlepší kamarádku Lily .
,,Ahoj Jane¨ ozval se zamnou známí hlas.Byl to můj kamarád Sirius.Tak jsme se dali do řeči
,,Kde máš zbytek pobertů?¨Zeptala jsem se ho s tázavým výrazem v obličeji.
,,Ale ještě jsou někde v davu,ale neboj za chvíli je určitě najdem¨řekl s klidem Sirius.
A taky že měl pravdu.Za chvíli jsme našli Lily a po do 5 minut jsme našli i Jamese a Remuse.Ještě jsme se naposledy rozloučily s rodiči a šli jsme si sednout do vlaku.Našli jsme si volný kupéčko a celou cestu jsme strávili vyprávěním historek z léta a pojídáním čokoládových žabek a dalších různých sladkostí.
Když jsme konečně přijeli do Bradavic vydali jsme se k hradu.Po příchodu do velké síně jsme si sedli k nebelvírskému stolu a my čekali než začnou rozdělovat prváky.Najednou se otevřeli dveře a kolem nás prochází zástup prváku a v čele jde profesorka McGonagalová s moudrým kloboukem v ruce.Po rozdělení posledního prváka Brumbál pronesl svůj každoroční projev ,pak jen tleskl,a na stole se objevily hory dobrého jídla.No a my se mohli pustit do jídla.S Remem jsme si dali špagety a zbytek naší partičky si dal kuře na čínský způsob s rýží.
A poté vynikající večeři jsme se šli ještě projít po hradě,protože ve společence byl nával kvůli prvákům(ostatně jako každý rok).Prošli jsme skoro celý hrad ale naštěstí naše ,,exkurze,, netrvala moc dlouho.Letos to zabydlování proběhlo celkem rychle a my tak v klidu mohli projít do našich ložnic.V ložnici jsme si ještě dlouho do noci vykládali s ostatníma holkama.Řešily jsme to,co se nám každé přes prázdniny přihodilo.Ale chvilku po půlnoci jsme si šli lehnout,ať hned první den školy nezaspíme...
ČTEŠ
Deník Jane Lockwoodové
Hayran KurguPříběh se odehrává za doby ,,slavných pobertů,,a popisuje poslední roky v Bradavicích studentky Jane a jejích přátel...