Chapter 2

269 28 1
                                    

Lydia's pov
Όλοι θεωρουν οτι είμαι ενα  από τα κορίτσια οπου τους νοιάζει μόνο η καλοπέραση,δέν έχω αισθήματα,καρδιά και μού αρέσει να πληγωνω τους ανθρώπους που αγαπώ. Όμως υπάρχει ένα άτομο όπου με γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια και αυτός είναι ο Stiles.Ξέρω οτι
μετα απο τον θάνατο της Allison έχουμε απομακρυνθεί και κάτι μου λέει οτι ίσως είναι καλύτερα ετσι. 'Τι θες;' τον ρώτησα  ενοχλημενα 'θέλω να δω αν είσαι καλά' 'τώρα σε έπιασε ο πόνος; τόσο καιρό έκανες σαν να μην υπάρχω και τώρα με ρωτάς πως είμαι;' Τον είδα να με κοιτά μες στα μάτια, πρώτη φορά με κοίταξε μετα από τόσο καιρό.'Το ξέρω είμαι βλάκας αλλά δεν μπορω να σε βλέπω να διαλυεσαι' οργή πλημμύρισε μέσα μού,το ξέρω οτι δεν είμαι στα καλά μού αλλά δεν διαλυομαι και ολας. 'Διαλυομαι; Τι λες Stiles, ξέρεις κάτι φεύγω δεν θα συνεχίσω αυτήν την ανούσια συζήτηση' γυρισα προς την αντίθετη κατεύθυνση και άρχισα να περπαταω 'Lydia' άκουσα να μου λέει 'Το ξέρω οτι πονάς... όλοι ποναμε' 'Όχι με τον τρόπο που ποναω εγώ' ψυθηρισα και έφυγα με βουρκωμενα ματια. Ηταν η 5η ωρα και είχα παει να δω τα δοκιμαστικά του λακρός αφού δεν είχα κάτι καλυτερο να κανω. 'Εδώ είσαι; σε εψαχνα παντου' άκουσα την Lauren να μου λεει , οπου σύγχρονος έκατσε δίπλα μου 'αυτοι οι καινούργιοι κόλαση ειναι' μου ειπε. 5 λεπτα απόλυτης ησυχίας πέρασαν και ενιωσα την Lauren, να μου κρατάει το χέρι 'Κοιτά το ξέρω οτι εχεις περάσει πολλά αλλά' 'Είμαι διαλυμένη;' 'τι;' με ρώτησε λίγο σοκαρισμένη 'ειμαι διαλυμενη;' ξανά ρώτησα 'κοιτά δεν σε ξέρω απο παλιά αλλά το μονο σίγουρο είναι οτι δεν ήσουν έτσι, δηλαδή να μην σε νοιαζει το σχολείο κλπ' 'Καιιιι είμαι;' της είπα ανυπόμονα 'Διαλυμένη δεν το λες, αλλά κάτι στο ενδιάμεσο ναι.' σταματησε....3 δευτερόλεπτα πέρασαν και συνέχισε 'αλλά θα το ξεπεράσουμε μαζί' με κοίταξε στα μάτια και με αγκάλιασε σφιχτά. Και οι 2 κλαιγαμε το ξέρω γιατί ενιωσα κάτι υγρό πανω στην μπλούζα μου.Απομακρυνθηκαμε και το πρωτο πράγμα που της είπα είναι οτι μου χρωστά μια νέα μπλούζα, ταυτόχρονος γελασαμε και είδαμε την Aria με καποιες αλλες  καινουργιες κοπέλες να κανουν δοκιμαστικά για τσιρλιντερ.'Την βλεπεις;' ρωτησα την Lauren 'φυσικά και την βλεπω ,δεν είμαι τυφλή' εκείνη την ωρα την είδα να μας κοιτάει, μαζί με αλλες δυο κοπέλες και να μας σχολιάζουν; Ααα δεν θα τα πάμε καλά 'Ηρέμησε μπορεί να μην λένε για εμας, παρεμπιπτόντως αυτή η κοπελιά δίπλα της είναι πολύ γλυκουλα' Lauren της φώναξαν και γέλασε.
Aria's pov
Ξέρεις πως είναι να μην εχεις πατερα,αδελφή η αδελφό ,να εχεις μια μανα που να κοιτά μονο τον εαυτο της και όλη σου η ζωή να είναι ένα ψέμα;Εγω ξερω...η 'μητερα' μου η Stella ζούσε τον μεγαλο ερωτα μαζί με τον Chris Argent τον πατερα μου.Ηταν μαζί για πολλά χρόνια ώσπου η Stella αποφάσησε ζησει με τον εραστή της τον Will ενω ηταν έγκυος σε εμενα,ο Chris δεν έμαθε ποτε οτι ηταν εγκυος.Στα 10 μου έμαθα όλη την αλήθεια από την θεια μου την Katie,την αδελφη του πατερα μου..ποτε όμως δεν βρήκα το κουράγιο να τους αντιμετωπισω μέχρι τώρα...οπου έμαθα οτι η αδελφή μου πεθανε για να σωσει τους φιλους της.Και γιαυτό δεν θα μπορέσω να την γνωρίσω ποτέ, μονο ένας τρόπος υπάρχει για να ζήσω μια κανονική ζωή, να πάρω Εκδίκηση.'Αυτές δεν είναι;' με ρώτησε η Camila 'ναι' της απαντησα 'Ώστε τώρα πάμε στο σχεδιο Β;' μου είπε η Hayden 'φυσικά και ναι'
-------
Vote & Comment plz✌

I will come (greek fanfic)Where stories live. Discover now