Lydia's Pov
Ήμουν εξω με την Lauren και την Lexa, ήταν να έρθει και αλλη μια κοπελα μαζί μας αλλά δεν μπόρεσε τελικά. Η Lexa είναι κυρίως φίλη με την Lauren αλλά τώρα τελευταία κάνω και εγώ παρέα μαζί της. Δεν κάναμε κάτι το ιδιαίτερο απλα κάναμε μια μικρή βόλτα βαριομασταν έτσι κι αλλιώς να πάμε κάπου μακριά 'μπορείς να σταματήσεις' πήγα μπροστά απο την Lauren που ηταν όλη την ωρα με το κινητό στο χέρι 'τι πειράζει;' 'ναι πειράζει βγήκαμε υποτίθεται για να ξεφύγουμε λίγο απο όλα αυτά' 'εσύ βγήκες γιαυτό εγώ όμως όχι' με έδειχνε με το κινητό της και έκανε ενα γύρω και πήγε δίπλα στην Lexa 'και δεν μου λες ρε ποσο καιρό εχεις που βλέπεις αυτους τους εφιάλτες;' της ειπε.. κάτι είχα ακούσει γιαυτό, μου είχε πει οτι επί κάτι μέρες έβλεπε εφιάλτες, αλλά αυτό ηταν εναν μήνα πριν...δεν πιστεύα οτι συνεχίζεται αυτό.
'Γιατί ακόμα βλέπεις;' ρώτησα ανήσυχη 'ναι' μου απάντησε και μας έπιασε απο το χέρι, πηγαίνοντας μας σε μια μικρή εγκατελημενη αποθήκη 'και εκτός απο αυτό έχω πάθει και αυτό' κατέβασε την μπλούζα της λίγο ώστε να μπορούμε να δούμε το συμβολο της. Ηταν Alpha και το δικο της συμβολο ηταν ο ήλιος, ενας κυκλος με μια τελεία μέσα του. Όταν το είδα έμεινα δεν ήξερα για ποιον λόγο γίνεται αυτό 'και τώρα τι θα κάνεις;' την ρώτησε η Lauren που την ακουμπούσε σε εκείνο το σημείο 'δεν ξέρω πραγματικα απο τοτε που έχω ξεκίνησει να βλέπω αυτούς τους εφιάλτες, το συμβολο μου χάνεται όλο και πιο πολύ' είχε βάλει τα χέρια της στα μαλλιά της και είχε κάτσει κάτω στο πάτωμα με τα γόνατα της 'λες να χάνω τις δυνάμεις μου;' ρώτησε και μας κοίταξε τρομαγμένη 'ένας τρόπος υπάρχει για να το μάθουμε' είπα και φύγαμε απο εκεί.Χτύπησα το κουδούνι του σπιτιού του Scott, δεν πίστευα ότι θα το εκανα αυτο. Έχω να έρθω εδώ παρα πολύ καιρό και δεν ήθελα αλλά τι να κάνω τον εχω αναγκη. Δεν μπορώ να αφήσω την Lexa έτσι είναι φίλη μου πλέον.
Μετα απο 2-3 χτυπήματα η μαμά του Scott άνοιξε την πορτα. Ειχε μείνει με μισανοιχτο το στομα, δεν περίμενε να με δει. Είχε να με δει απο την κηδεία της Allison και μετα απο 2-3 φορες στο σχολείο. 'Γεια σας κορίτσια μου' είπε με ενα μεγάλο χαμόγελο 'γεια σας' είπαμε 'περαστε' εδειξε με το χερι της μεσα στο σπιτι και άνοιξε πιο πολύ την πόρτα για να περάσουμε μέσα.
'Κορίτσια εγώ είμαι η Melissa η μαμά του Scott' 'Lexa χάρηκα' 'Lauren και εγώ χάρηκα' έκαναν χειραψία και ακούστηκε κάτι απο την κουζίνα, σαν να σπάνε τα πιάτα ήταν 'εντάξει, εντάξει όλα καλά είναι το 'χωω' εμφανίστηκε ο Stiles με κάτι πιάτα στα χέρια του.
'Ο Scott που είναι;' ρώτησα την Melissa καθώς κάθησα στον καναπέ 'έξω με-' 'ναι εξω θα ερθει όμως μην ανησυχείς' την διέκοψε ο Stiles και τον αγριοκοιταξε 'όπως είπα πρίν έχει βγει εξω με την Aria, μια καινούργια κοπελα στο σχολείο σας ειναι..θα ερθει όμως οπου να'ναι' 'αχα..με συγχωρείται λίγο' σηκώθηκα και πήγα να πάω προς το μπάνιο. Όμως εκείνη την στιγμη άνοιξε η εξώπορτα και μπήκε μεσα η Aria και ο Scott ο οποίος είχε μείνει αφωνος. Βέβαια μην χάσει να βγεί κατευθείαν μαζί της ο βλάκας 'εσύ εδώ;' ρώτησε με ενα ειρωνικό χαμόγελο 'μην ανησυχείς δεν ήρθα για να δω τα μούτρα σου, έχω σοβαρό λόγο' κοίταξα στο σαλόνι και τα κορίτσια σηκώθηκαν απο τον καναπέ 'εμ καλύτερα να φεύγω εγώ' είπε η Aria και της έπιασε το χέρι ο Scott 'θα σε πάρω μετα εντάξει;' 'ναι α να ρωτησω κάτι; γύρισε και μας κοίταξε 'ναι' της απάντησε ο Scott 'ξέρετε μια Allison Argent;' στο όνομα της πάγωσα αν και δεν ήμουν η μόνη, τα πρόσωπα ολων είχαν αλλάξει. Που την ξέρει την Allison αυτή; 'που την ξέρεις εσύ την Allison;' είπα απότομα και φαινόταν μέσα απο τα μάτια μου οτι απο στιγμή σε στιγμή θα ήμουν έτοιμη να καταρευσω. Μονο και μονο λέγοντας το όνομα της.
'Το σπίτι που μένω ηταν το παλιό σπίτι του Chris Argent, οπου έχει κόρη την Allison Argent και υπάρχουν ακόμα μερικά απο τα πράγματα της εκει.. Υπέθεσα οτι θα την ξερατε' 'είχε δεν έχει' είπα και έφυγα απο δίπλα της 'εμ δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά τέλος πάντων γεια σας' την συνόδεψε ο Scott εξω και τον περιμέναμε να έρθει.
'Θα μπορούσες να της μιλήσεις πιο ευγενικά' είπε ο Scott όταν μπήκε μέσα στο σπίτι 'δεν θα μου πεις εσύ πως θα μιλάω' είπα ακόμα πιο απότομα και μου κράτησε το χερι η Lauren για να ηρέμησω 'παιδιά ας μπούμε στο κυρίως θέμα' είπε ο Stiles για να αλλάξει η ατμόσφαιρα 'σωστά τι θες;' 'εγώ σε θέλω' μίλησε η Lexa και κατέβασε την μπλούζα της λίγο ώστε να δειξει το συμβολο της 'το βλέπεις αυτό;' ο Scott πήγε λίγο πιο κοντά της και την ακούμπησε 'αυτό ξεκίνησε απο όταν-' 'απο όταν άρχισες να βλέπεις αυτούς τους εφιάλτες' συνέχισε ο Scott 'αυτους τους εφιάλτες τους βλέπω και εγώ'.~~~~~
Είχα σκοπό να σταματήσω αυτήν την ιστορία, αλλά τελικά είπα να την συνεχίσω μετα απο πολύ καιρό❤ Ελπίζω να σας αρέσει❤
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος vote, comment, follow❤❤❤
YOU ARE READING
I will come (greek fanfic)
Teen FictionΜετα τον θανατο της Αλλισον οι ζωες των πρωταγωνιστων αλλαξαν και πηγαν απο το κακο στο χειροτερο τι θα γινει ομως οταν θα εμφανιστει η αδελφη της; Θα θελει να παρει εκδικηση η θα την επαναφερει πισω;