Přišla jsem domů a hodila sebou na postel, LPcon byl fajn, hlavně sem si pokecala s Agraelem a Kordusem. Zavibroval mi mobil a já se na něj podívala "Václav Kordus Koryčánek vám odeslal žádost o přátelství" Přijala jsem ji a čekala jestli napíše. Po chvilce se mi ukázalo "Vojtěch Agraelus vám odeslal žádost o přátelství" taky jsem ji přijala a on mě přidal do skupiny kde byl on, Darwy a Kordus.Napsala jsem tam ''Ahoj kluci :D '' a čekala na odpověď. Za chvilku mi zacinkal Messenger, napsal mi Agraelus. ''Ahoj Allo ! :D Jak se máš ? :D'' odepsala jsem mu že dobře a čekala co odpoví, po chvilce napsal ''Allo ? :D Nechceš za mnou někdy přijet ?'' Nevěřila jsem svým očím, vážně chce abych za ním přijela ? ''Ano ráda přijedu, ale musím se domluvit s rodiči'' ''Jasně to je pochopitelný, tak až budeš vědět tak mi napiš :D '' ''Jo jasně neboj :D '' Zaběhla jsem dolů za rodiči, abych se zeptala. Rodiče proti tomu taky nic neměli takže jsem popadla mobil, abych to mohla říct Agraelovi. ''Agraeli můžu přijet.'' ''Dobře Allo budu se na tebe s Kordusem těšit.'' ''Dobře'' Byla jsem šťastná, docela dost šťastná. Viděla jsem, že i Agraelus může být milý když chce, ale zase nevím co si vzít k němu na sebe a co si sbalit. No jsem jak typická holka, co se neumí rozhodnout. Nakonec jsem si sbalila jen ty věci co budu na ten víkend potřebovat. V pátek odpoledne jsem šla na vlak a doprovázela mě kámoška, abych se na nádraží necítila sama. Když jsem dojela do Prahy na nádraží tak mě Agrael přivítal s otevřenou náručí ''Ahoj Allo, děsně si mi chyběla!'' řekl a obejmul mě. ''I ty si mi chyběl'' řekla jsem a přitiskla se k němu. ''No radši si pospíšíme před nádražím na nás čeká Kordus v autě.'' ''Jo to bude nejlepší, ať tam nečeká.'' Dorazili jsme k autu a Kordus byl celý šťastný, že mě vidí. ''Allo tady si můžeš odložit věci'' řekl mi Agraelus když jsme dorazili k němu domů. Kordus mezitím připravoval svačinu a já si prohlížela Agraelův byt. ''Má docela fešnej kompl'' říkala jsem si v duchu. ''Jídlo je na stole!'' zvolal Kordus a já přiběhla poslušně jak pejsek. Kordus připravil toasty, moje oblíbené jídlo. ''Mňam to je dobrý'' řekla jsem když jsem si kousla. "Je mi to jasný" řekl Kordus. Agraelus mě pohladil po vlasech, choval se ke mě tak mile, vlastně takového ho neznám, znám ho jako sprostého YTbera, který se nebojí říct svůj názor. ''Allo?'' oslovil mě Agraelus ''nechceš s námi dneska streamovat?'' řekl a pousmál se. ''Jasně ráda, ale nevím jak mě přijmou tvý fanoušci.'' odpověděla jsem mu s úsměvem. ''Neboj určitě tě přijmou a budou rádi, že s námi bude streamovat i holka.'' Nadešel večer, čas streamu, byla jsem trošku nervózní, protože tohle je poprvý co streamuju. ''Ahoj všichni a vítám vás na dnešním streamu!'' řekl Kordus ''Dneska tu máme speciálního hosta, naši kamarádku Allu.'' dodal za ním Agraelus. ''Ahoj všichni!'' řekla jsem a čekala jsem hate v chatu, ale nikdo mě nehejtoval. Čím dýl jsme streamovali, tím víc ze mě začla padat narvozita, ale pak se stalo něco co jsem opravdu nečekala. ''Já už to nevydržím.'' zašeptal mi Agraelus do ucha, chytl mě za ruku a políbil mě. Byla jsem jako v sedmém nebi, tímto se splnil můj tajný sen. Dala jsem mu ruce kolem krku a zavřela oči, abych si mohla tuhle chvilku co nejvíc vychutnat. Po chvilce jsme přestali a já byla jako pod vlivem drogy. Mezitím co jsme se líbali, fanoušci v chatu jásali ''Huráá Agraelus si našel holku!''. Byla jsem tak šťastná..
Myslím, že tohle pro tuhle kapitolu stačí. :D
Díky všem za votes, přečtení a komenty. :D
ČTEŠ
Sen nebo fikce? [Agraelus]
FanficOn je slavný let's player a streamer... Ona obyčejná holka On by mohl mít jakoukoliv holku Ona touží po svém princi Ale jeden den se oba dva střetnou a osud je dá dohromady.