Moje sny se plní

935 21 9
                                    

(Od tohohle dílu budu psát pohledy ve stylu ''Pohled Agraela'' atd. :D)

Pohled Agraela

Políbil jsem ji, bylo to tak něžné a plné lásky, její rty byly hebké jako nejjemněší hedvábí. Je to už hodně dlouho jsem neposledy políbil holku, ale věděl jsem co mám dělat. Mé ruce sjely na její bok a pravačkou jsem ji chytl za zadek. Viděl jsem jak se červená, jako kdyby tohle nikdy nezažila. Po chvilce jsme přestali. Tohle je věc co jsem chtěl udělat už na LPConu, chtěl jsem ji políbit. Z mého myšlení mě vyrušila její otázka ''Agraeli proč si to udělal?''. Nevěděl jsem co odpovědět, ale říct ji pravdu bude asi nejlepší. ''Víš Allo, když jsme spolu strávili ten čas na LPConu, tak jsem si uvědomil jednu důležitou věc a to, že tě miluju''. Vykulila na mě své krásné modré oči. ''To co jsi teď řekl myslíš vážně?'' zeptala se mě. ''Ano myslím.'' Odpověděl jsem ji a ona mě obejmula. Jsem tak šťastnej, že mám holku, akorát nevím jak nás přijme okolí, přeci jen je mi  19 a ji teprve 16, ale co je to má volba a ne volba ostatních.

Pohled Ally

On vážně řekl, že mě miluje? To je jak splněný sen. A když mě sáhl na boky a zadek, ta mnou projel příjemný pocit, jaký jsem ještě nikdy neměla. Nikdy jsem netušila, že se mé sny stanou skutečností, nikdy jsem netušila, že budu mít za přítele slavného Let's playera. Stream už pomalu končil a já byla dost utahaná. Šla jsem se tedy umýt a převlíct do pyžama. Agrael mě dokonce nechal spát v jeho posteli se slovy, že on se vyspí na gauči. ''Je na mě opravdu moc milej, takového ho vůbec neznám.'' říkala jsem si v duchu. Po chvilce jsem cítila, že se na mě někdo lepí, byl to Agraelus. Cítila jsem jak mě objímá a líbá mě přitom na krku. Věděla jsem kam tím míří, takže jsem se nějak nebránila. Po chvilce jsem cítila jak mačká moje prsa a z pusy mi vyšlo zasténání. Jeho levačka začla sjíždět dolů a dotkl se mého středu. Cítila jsem jak vlhnu a on to očividně cítil taky. ''Opravdu to chceš?'' zeptala jsem se ho. ''Ano chci.'' odpověděl mi lehce vzrušeným hlasem. Opatrně mi sundal kalhotky. ''Jsi krásně vlhká'' pošeptal mi do ucha a opatrně do mě vnikl. Byla jsem panna, takže to trošku bolelo, ale po chvilce ta bolest přestala. Vyrcholili jsme ve stejnou chvíli. Tohle pro mě byl snad nejlepší zážitek v životě. Po chvilce jsem usla a Agrael usnul se mnou.

Ták konečně tu máme další kapitolu, sorry, že to trvalo tak dlouho, ale mám toho moc. 

Sen nebo fikce? [Agraelus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat