Agraelova první jezdecká lekce..(:D)

451 10 4
                                    

Okay, tato kapitola bude jen z pohledu Agraela...:D Nevim, jak by se choval u koní proto to berte s nadsázkou. :D Mně samotné připadá vtipná jen ta myšlenka toho, že by Agrael v realu jezdil. :D No nic, užijte si kapitolu. Zdar :D 

Ukázala mi kde co je....Má celkem velký dům, je to tady jak bludiště (Jop, takový dům mám i já ve svém real life, stále se ztrácím) Budu spát s ní v jejím pokoji...''Vojto, jdu ke koním. Nechceš jít se mnou?'' ''Jojo, ale s koňmi to moc neumím.'' ''To nevadí, já tě to naučím.'' Usmál jsem se na ni...Já nikdy na koni neseděl, možná jenom, když jsem byl děcko a bylo někde vození na ponících a možná ani to ne...Přišli jsme do zahrady, kde koně měli výběh a stáje..Všichni koně se zastavili a koukali na mě..Pak se ke mně všichni nahrnuli a očuchali si mě...Vypadalo to, že jsme už kámoši...''Tak Vojto, kterého koníka si vybereš na první jízdu?'' Vybral jsem si strakatého, asi 155 cm vysokého koně...''Tak Farcry jo? No dobře, sice je mustang, ale není tak hyperaktivní jako větší sportovnější koně'' Zasmála se..Bože zase ten její dokonalý smích...''Tak pojď jezdče, musíme Farcry nasedlat a nauzdit. Dneska tě povedu na vodítku a ty se budeš učit správnému sedu na koni.'' Jakmile jsme Farcry nasedlali a nauzdili měl jsem na ni nasednout....'Dej si nohu do třmenu a vyskoč'' Udělal jsem vše co mi řekla...Málem jsem se zabil, ale dal jsme to hnedka na poprvé! Vzal jsem tu divnou věc co se jmenuje otěže..''Nesmíš ty otěže držet tak silně, trošku ty ruky povol a paty tlač směrem dolů! A ruky si dej do L! Zkus se dívat upřeně před sebe a povol trošku koleno a záda!'' Snažil jsem se to udělat přesně jak mi to řekla...''No bude to chtít ještě trénink, ale pro začátek super! Tak teď půjdeme krokem..Neboj není to rychlý chod..Až budeš připraven přejít do klusu tak mi řekni.'' řekla a v tu chvíli začala Farcry chodit. Trošku to se mnou lomcovalo, ale dalo se to překousnout...Obešli jsme asi deset koleček krokem...''Myslím, že můžeme jít i na klus.'' řekl jsem ji...''Dobrá tedy.'' řekla a zamlaskala...Farcry se hned rozklusala...Trošku to se mnou házelo, ale snažil jsem se to vyrovnávat tak abych nespadl..''Chceš zkusit i cval?'' zeptala se mě...''Ehm, ne...Tohle mi pro dnešek stačilo.'' ''Okay, tak pojď, půjdeme dolů z koníka.'' Řekla mi. Seskočil jsem z Farcry a světe-div-se jsem se nezabil...Pak jsem ji pomohl i s ostatními koňmi...Přišli jsme oba utahaní domů...Najedli jsme se..Osprchovali se a šli spát....

Konec kapitoly :D 

Světe div se, že jsem u toho nechcípla smíchy, ale měla jsem na mále :DDD

Sen nebo fikce? [Agraelus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat