Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap. Mă uit în jur și observ ca sunt într-o camera cu pereții albaștri ,asta sigur nu e camera mea .
Cobor din pat și un val de energie mov se împrăștie prin camera . Deschid ușa și mă îndrept spre scări . Le cobor și ajung într-o sufragerie unde îl găsesc pe Adam,Max și Elly .
-Idiotule! Unde sunt?îl întreb, iar ochii mei se fac mov
-Calmeaza-te! Te-am adus aici sa clarificam niște lucruri !spune Adam calm,iar în următoarea secunda simt cum mâinile mele i-au foc !
-Layla calmeaza-te ca o sa ne omori pe toți!spune Elly și eu mă uit urat la ea .
-Adam de ce m-ai urmărit pana acum ? De ce?îl întreb și simt cum sângele îmi curge din ce în ce mai tare prin vene .
-Vino cu mine!spune și mă trage după el pana într-o camera cu pereții negri și în mijloc un birou și un fotoliu alb .
-Te ascult !spun ,si el îmi face semn sa mă așez pe fotoliul alb.
-Layla îmi pare foarte rău, mi-am dat seama ca nu pot trai fără tine ! Te iubesc! spune și simt o înțepătura în ochii ,semn ca lacrimile vor sa își facă apariția ,dar nu le las sa cada
-Te-am așteptat ani de zile și nu ai venit ! M-ai lăsat cu ochii în soare! Mi-ai promis ca vom fi mereu împreună și ai plecat!tip la el și o unda de energie iese din mine și îl izbește pe Adam de perete .
-Calmeaza-te!țipă Adam la mine și simt cum ochii mei prind culoarea lor naturala,adică albastru.
-Și la ce te gândeai Adam? Ca voi sari în brațele tale doar pentru ca ti-ai cerut scuze ? Nu,mi-ai distrus viața și nu te pot ierta!spun și simt ca o bucata din inima mea e călcată în picioare și făcută bucatele .
-Tu chiar simți asta?mă întreabă, iar eu simt ca voi cădea în următorul moment jos,dar Adam mă prinde ,iar eu încep sa plâng cu lacrimi amare .
El mă ia în brațe și eu încep sa plâng și mai tare .
De ce nu puteam sa fiu o adolescenta normala? La vârsta mea ar trebui sa mă intereseze cu ce ținute sa mă îmbrac la club,nu sa învăț sa îmi controlez puterile de vrăjitoare, sa fiu rapita și sa fiu rănită de un idiot .
Nu o sa uit niciodată vorbele mătușii mele,,Fetele cuminți trebuie sa fie iubite,nu rănite și folosite".
Oare cu ce am greșit ? Ce am făcut sa merit asta? Sunt o persoana așa de rea ?
Capitol nou ^-^
Postez și eu când prind WiFi *-*
La media e Daiana :*
CITEȘTI
Învață-mă despre iubire 2
VampireAcesta e volumul 2 al cartii "Învață-mă despre iubire"; e posibil sa nu înțelegeți unele lucruri dacă nu ați citit primul volumul . Viața mea s-a schimbat, au trecut 2 ani de când m-am despărțit de Adam și de atunci viața mea a luat o întorsătură bi...