Capitolul 7

2.6K 176 4
                                    

Acolo îi vedem pe Elly și Chris sarutandu-se !

-*tuse falsa* Ce unicornii mei pufoși faceți aici ?îi întreb ,având deja ochii cât cepele

Aceștia tresar și se uita speriați la noi doi !

-Ellisa ,dar tu nu ești cu Max?întreabă Adam,fiind la fel de șocat ca mine

-Sincer Adam tu nu ești cel mai potrivit om care îmi poate spune asta!
-Dar de ce?întreabă Chris

-Pentru ca s-a despărțit de Layla pentru o fufa și când si-a dat seama ce a făcut s-a dus după Layla !spune ea,iar ochii mei se fac cât cepele și pot sa simt cum ochii mei se colorează .

-Ai făcut ce?!?spun și îl sagetez pe Adam din priviri .

-Ellisa,taci naiba din gura !spune Adam

-Ești un dobitoc!spun și mă duc în camera unde m-am trezit și am încuiat ușa după mine. Auzeam bătăile în ușă, dar nu le băgăm în seama ,cum am putut sa fiu așa de proasta,cum am putut sa îl iert,cum am putut sa fac ce am făcut.

Fără sa realizez lacrimile îmi curgeau pe toată fata și ochii mei erau negrii. Acum vreau s-a plec,s-a mă întorc la prietenii mei adevărați și sa nu îl mai văd niciodată pe Adam,îmi facă rău .

Dar pana la urma cred ca nici lui Andy ,Luke și Daianei nu prea îi pasa de mine dacă nu au venit sa mă caute

M-am saturat de iubire,m-am saturat de lacrimi, m-am saturat sa sufăr, m-am saturat de viață .

Acestea fiind spuse întru în baie și caut o lama ,dar nu găsesc nici una ,apoi observ oglinda .

Spun o incantație și aceasta se sparge,dar foarte silențios, fără ca cioburile sa sara pe mine . I-au o bucata se geam și fără sa mă mai gândesc trag o linie pe antebraț. Sângele începe sa îmi curgă pe mâini
M-ai trasez o linie ,dar mult mai adâncă și după aceea totul a devenit negru ...

Capitol nou ✌ Kiss :*

La media e Elly :*

Învață-mă despre iubire 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum