Annemin çığlıkları ile uyandım.
-Kalk artık fen liseslii
-Ne fen lisesi ya.
-İzmir Fen lisesini kazanmışsın Beril
-Şaka mı rüya mı?
-Şeker.
-Anne sen annesin ergence espri yapamazsın.
-Tamam zaten üzgünüm tek evladım 2 saat sonra gidiyo.
-2 saat mi?
-Evet kızım.Hadi hazırlan geç aklma uçağa.
-İyi de nerede kalacağım?
-Amcanlar orada oturuyor ya sana yurt bulmuşlar.Ayrıca yurda kedini de sokabilirsin.
-Tamam da ben sizi ve arkadaşları özlerim.
-Her şey iyi eğitimin için kızım.Arkadaşların ile konuştum.Zeynro hariç hepsi burada Zeynep Aydın'da okayacak.Hepsi seni tebrik ediyorlarmış ve sevdiklerini söylediler.Hadi bakalım.Hazırlan.
Biraz durgundum tabii.Yeni okul yeni arkadaşlar...Bavulumu hazırlamaya başladım.Sonra da üstümü giydim.Kapı tıklandı.
-Geel.
-Kızım.Hazırsan çıkalım.
-Hazırım babacım.
Babam bavulumu aldı.Ben de kol çantamı aldım.Kedimi de hayvanlar için yapılmış kafese koydum ve evden çıktım.Arabaya binmeden önce eve uzunca baktım.3 yaşımda gelmiştik bu eve.Çocuklugum yani.Babam omzuma dokundu.
-Sık sık geleceksin.Biz de geleceğiz ve arkadaşlarını da getireceğiz.Söz.
Babama sarıdlım ve arabaya bindik.20dk sonra havaalanına vardık.Ben elimdeki poğacayı yiyordum.
Uçağın geldi kızım.
Annem de babam da ağlıyordu.Ben de onlarla beraber ağlıyordum tabi ki.
-Kendine dikkat et Beril'im.
-Tamam annecim.
-Seni seviyoruz.
-Ben de sizi baba.
Sarıldık.Güvenliğe ilerledim.İşlemler bittikten sonra uçağa bindim.Hala ağlıyordum.Dalgın dalgın ilerlerken yerime birinin oturduğunu farn ettim.
-Şey pardon orası benim yerim.
-20desin sanırım.Yan yanayız zaten.
Kalktı.Ben oturduktan sonra o oturdu.Can kenarındaydım.
-Ağladığına göre sen de ailenden ayrıldın.
-Evet.Liseyi İzmir'de okuyacağım.
-Ben de.Adım Su.Su Karahanlı.Hangi lise?
-Fen lisesi ve adım Beril.Beril Soylu.
-Hım...Fazlasıyla memnun oldum,okul arkadaşım.
-Sen de mi?
-Evet.Nerede kalacaksın.
-Hayat öğrenci yurdu.
-Bingo.Ben de yurt ve okul...Daha fazlası olabilir mi?
-Vay be şimdiden arkadaş buldum.Bu hoşuma gitti.
-Benim de.
Biz böyle sohbet ederken vardığımızı fark ettik.
-Beraber gidelim mi?Aynı yurt zaten.
-Olur
Beraber şehir merkezine geldik.Kaldırımdan ilerliyorduk.(Multi)
Yurta vardığımızda kapıdaki kadına gerekli bilgilerimizi verdik.Odalarımız aynı değildi.Fakat biraz ısrar etmemiz ile diğer kızı ikna ettik ve aynı odayı ayarladık.Odalar 3 kışılikti.Yani bir kız daha vardı.
-Oda arkadaşınızın adı Defne.Şuan odada.Saat 8'den 10'a kadar kahvaltı sevisimiz devam eder.Akşam yemeği ise 21'den 23:30 'a kadar.Odanız 2.katta 10 numaralı oda.Tanıştığımıza.memnun oldum kızlar.
-Biz de efendim.Teşekkürler.
Odamıza çıktık.Odada uyuyan bir.kız vardı.Sanırım Defne dediği kız.Sessizce odaya girdik.
-Siz yeni olmalısınız?
Korkunca Su'yun kolunu sıktım.
-Evet.Biz yeni geldik.
-Ben Defne Hekimoğlu.Burada yaşıyorum ama yurtta kalmak istedim.
-Anladım.Biz de uçakta tanıştık.
-Lise için?Degil mi?
-Evet Beril ile Fen lisesini kazandık.Sen?
-Ben de fen lisesi.
-Memnun oldum.
-Ben de.
-Ben de.
Birbirimiz hakkında bilgiler verdik.Eğlenceli kızlara benziyorlardı.Dış görünüşlerini anlatmak gerekirse;
Defne:Kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü.Çok sevimli bir kız.
Su:Kızıl ve mavi gözlü.Güzellikte çığır açmış resmen.
Beraber akşam yemeğine indik.Ailemizle görüştük.Gece 01:30'da uykuya daldık.
Sonunda.Artik eglence basliyor.Tanistilar ckfkfj neyse hadi bb voteli günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh BFF'leri
Chick-LitBeril Soylu Su Karahanlı Defne Hekimoğlu.. Hikayemizin kahramanı 3 lise öğrencisi. 3 yakın arkadaş; aynı odada,aynı okulda ve aynı sınıfta olursa... HAYIR HAYIR!Hayal etmeyin.Çünkü hayal edip size sunması benden,okuması sizden. Onları çok bekletmeyi...