Aşkımlar nabersiniz ? Uzun zamandır yazmadım lütfen kusura bakmayın.Yanlız okunma ve voteler çok az lütfen okumaya devam edin 1 kişi bile olsanız yazacağım ama kalbim kırılıyor beni de anlayın( yazar içerlendi.)Neyse çok uzattım bye :*
Multimedia: Eric,Jess ve Mike
" Lanet olsun mor donum nerde ?"
" Don derken ?"
" Don dediğim şey bir eşofman çeşididir muhallebi."
Matt gömleğinin düğmelerini iliklerken bende evde şortumla birlikte namı-değer " MOR DONUMU " arıyordum.
" Lanet olsun nerde bu ?"
" Kesin yatağının altındadır."
Eğildim ve yatağın altına baktım.
" Vay canına nerden bildin burda olduğunu ?"
" Yalnızca bir tahmin Mein büyütme."
Yüzündeki piçimsi gülümsemeyle bana baktığında kaşlarım çatıldı.
" Bunu buldun ve oraya sen koydun değil mi ?"
" Haaayır."
" SENİ LANET OLASI LAĞIM SIÇANI BANA YALAN SÖYLEME !"
Bağırarak omzuna tırmandım.Bildiğiniz koala tipi çocuğa yapışmıştım.Ve az sonra olacaklardan hebersiz Matt'in boynunu ısırdım.
" AHH !"
Matt çığlık attığında şaşırmıştım.
" Şey o kadar acıdı mı ya ?"
" SENİ SÜRTÜK BEN 2 AY ÖNCE TROİT AMELİYATI OLMUŞTUM."
Matt bana " sürtük " dedi.
" sürtük."
Fısıltıyla sürtük dediğimde Matt şaşırmıştı.Görüş açım bulanıklaşmaya başlayınca ağlamak üzere olduğumu anladım.O bana sürtük demişti değil mi ?
" Hey ben öyle de-"
" DEFOL GİT EVİMDENNN!"
Yüzüne attığım tokatla şaşkınlık birleşince Matt eşyalarını alıp dışarı çıktı.Evdeki vazoları,bibloları,çerçeveleri kısacası elime ne geçtiyse fırlatmaya başlamıştım.Bu sinirden de öte birşeydi.Gerçekten delirmek üzereydim.Kahkaha atarak ağlama düzeyine gelince koridordaki duvarın dibine çöküp ağlamaya başladım.Kenardaki cam parçasını alıp bileklerimi kesmeye başladım.Biliyordum bu iğrenç bir şeydi ve bunu yaptıktan sonra pişman olacağıma emindim ama faydası yoktu.Gözüm kararmıştı.Birkaç damla kan parkeye bulaşınca acı yerine hissizliği yaşıyordum.Lanet olsun ben sürtük değildim ki ?
Yarım saat o parkede kalmıştım.Kalktığımda uyuşan bacağıma küfrederek mutfağa girdim.Şu meşhur sarı bezi alıp parkedeki kan göletini sildim ve banyoya yöneldim.İnternette okuduğuma göre kesik yere su dökülmesi iyi olmuyormuş.Dudaklarım alayla yukarı kıvrıldı.Musluğu açıp kollarımı soktum.Farklı bir şekilde rahatlatmıştı.Aynadaki yansımama baktım hiç kitaplardaki gibi mor göz halkalarım ve abartılı şişen gözlerim yoktu.Burnumdan akmak üzere olan iğrenç sümüğüm ve bir adet kırmızı burnum vardı.
Burnumu silip yüzüme su çarptım.Rahatlatıcı bir duşun iyi olabileceğini düşünüp soyundum.Siyah küvetime oturup kesiklerimin şişmesini izledim.Cimri ev sahibim hayatında bir defa iyi bir şey yapıp küvete köpük efekti ekletmişti.Ah evet bu adını bilmediğim şeye köpük efekti diyorum.Laf aramızda cimri olmasına rağmen o tonton göbekli ihtiyarı seviyordum.Köpük efektini açıp köpüklerle farklı şekiller yapmaya başladım.En sonunda cıvıtmaya başladığımı fark edip durulanıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Heart
Roman pour AdolescentsBir zamanlar deli gibi aşık olan Mein.Platonik aşkının onu fark etmemesine kızar ve hayatındaki bütün erkekleri siler.Herşeyin yeniden başlamasına yol açacak basketbol topu artık onun laneti olmuştur. not: Magcon FanFiction'dır.