Oha be zamandır yb yazmıyomuşum ya xD hjghfj Bi de Leena halay çekmeye hazır ol bu bölümlük bişey yaptım ;) Süpriz ;)
#Luna'yla topu kapıyoruz :)#
Parkta yine tam kadro işsiz işsiz gezerken Toxsa tam manasıyla mütüş -evet buna anca mütüş yakışır- bir fikir ortaya attı.
Toxsa: Neden şişe çevirmece oynamıyoruz? Hem böylece birbirimizi daha iyi tanımış oluruz.
Benim dışımda herkes kabul etti. Yav arkadaş tek ben mi bu grupta beyine sahibim anlamadım ki -__- Hadi normal DC derler anlarım ama bi de gidip mal gibi Marula (Y/N: The amazing kafa yapan meyve xD jfngkfjgvnbfkjgnb) alıp onu da oyuna katmak nedir Allasen?!
Neyse bizim eve gidip oturduk oturma odasının halısının üstüne, dizildik çember şeklinde ve Cat çevirdi. Ben soruyorum Guren cevaplıyo >:) Ehehehhhh en sonunda o blok işini öğrenicem >:)
Ben: Doğruluk mu cesaretlik mi?
Guren: Cesaretlik.
Tabii biliyo anlattırmaya çalışcağmı ama daha bitmedi Guren efendi >:)
Ben: O parlayan blokların ne işe yaradığını ve ne olup bittiğini en ince ayrıntısına kadar anlat >:)
Guren: *hemen bir Marula yer*
Hay Allah belanı...
*yarım saat sonra*
Cat yine şişeyi çevirdi bu malağın da kafa gidip geliyo da ayrı konu o. Bu arada da Marula'lar bitti -__- Şişe dönüyo dönüyo dönüyo dönüyo veeeeeeeeeee hay ben böyle işe -__- Cat soruyo ben cevaplıyom -__- Şimdi bunun kafa bi milyon diye normal soru da sormaz ondan önce de bana gelince doğruluk dediğimden mecbur cesaretlik demek zorundayım -__- Hay ben böyle komboya... -__-
Cat: Doğruluk mu cesaretlik mi????
Ben: Cesaretlik -__-
Cat: İhihihihhhh hep bu pocky game i birilerine yaptırmak istemişimdir *-* Veee bu kızın karşısına seni seçtim Ceylan!!!!
Hay Allah belanı Cat başka kişi mi bulamadın da gidip Ceylan dedin hem onu de geçtim 'seni seçtim Ceylan" ne ya?!! O "seni seçtim pikaçu" -__-
Ben: Çıkışa gel Cat D:<
Cat elime bir çubuk kraker verdi. Daha bi de gidip limonlu almış akıllı -__- O değil de bu çubuk krakeri nerden buldu?!!
#Yazar mal gibi kendi takımındaki Luna'dan topu çaldı#
İkisi de istemeye istemeye ağızlarıyla krakerin birer ucunu tuttu. Burunları birbirine değinceye kadar ikiside rahatça ilerledi. Dudakları arasında çok az bir mesafe kaldı. Luna hemen utanıp çubuğu bıraktı.
Luna: Bu kadar Pocky işi yeter -__- I'm out -__-
Ceylan da tam kendi kendine yemeye başlayacakken bir el Ceylan'ı kafasından iterek Luna'yla öpüştürdü. İkisi de saniyesinde geri çekildi. Luna sinirle o elin sahibine yani Leena Yamato'ya döndü (Y/N: Suprizeeeeee!!!!! :) ).
Luna: LEENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leena'nın elinde bir çeşit makine vardı ve birden bağırdı.
Makine: LEENA SENİ GEBERTİCEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leena konuyu dağıtmak amacıyla hemen makineyi anlatmaya girişti.
Leena: Bu düşünce okuyucu :) İnsanların düşüncelerini okuyup sesli söylüyor :) Az önce dediklerinin ne yazık ki kimin düşüncesi olduğunu tahmin edebiliyom T~T Luna o sendin dimi? T~T