Capitolul 3

31 3 2
                                    

,,câteodată și cel mai ciudat lucru îți da impresia ca ești ciudată"

Din perspectiva Dariei:
,,Ce se întâmplă aici?ceva nu e în regulă...timpul nu se poate oprii...nu??Offf ce e intampla...parcă totul merge prost astăzi...mai întâi Roxana..apoi prietenele mele și acum asta?Stai asta inseamna un singur lucru...sunt nebuna...gata gata..nu trebuie să fiu neatenta în ora dirigului..asta ar mai lipsi să îmi strige numele.."
-Daria,Daria..,zise dirigintele cu un ton ridicat.
-Da??...
-Te strig de 5 minute și nu răspunzi..s-a întâmplat ceva?
-Nu,dommnule diriginte..(acum am început sa și să prezic lucruri....)

După ce ora s-a terminat ora , elevii au ieșit afara în pauză,dar Daria rămăsese în banca ei ,cu privirea fixa către ceas.Dintr-o dată cineva se aproprie de ea:
-Hey!Putem să vorbim?
-Tu...din cauza ta ziua îmi merge prost..cine ești cu adevărat..?cea mai rea persoană de pe pământ care își satisface plăcerile prin rănirea oamenilor buni?
-Haha...Tu te auzi ce zici?eu rău și tu esti bună..?scuze drăguțo , dar ai greșit taberele..tu ești cea rea,zise Alexandru cu o față foarte serioasa...Se pare ca nu ști nimic din ce familie ești?Inainte de a mă acuza ,găsește argumente adevărate...
Daria își puse mâinile în cap și niște lacrimi cădeau încet pe fata bancii..apoi ea se apropie de Alexandru și îi zise :
-Nu știu nimic de mine...și dacă sunt cea rea de ce nu mă omori acum ca sa scapi de problema asta odată?
Atunci Alexandru o lua pe Daria în brațe.Daria nu știa cum sa reacționeze...să accepte afecțiunea tânărului băiat sau să îl refuze ..În capul ei apăreau și mai multe întrebări..dar parcă îmbrățișarea lui Alexandru o liniștise puțin...Acum voia ca nimeni să nu îi mai deranjeze..inimă ei bătea cu putere...iar în gândul ei era acum:,,asta e iubirea?"

Și gata și cu capitolul asta..îmi pare rău ca nu am mai postat de mult timp...dar acum am revenit și am să încerc să postez în fiecare săptămână :D

Binele in rau si raul in bineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum